Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Tisková zpráva

 

Vodafone Business Zoom: Přes 80 procent firem se nezastaví ani o vánočních svátcích

12. prosince 2007

Čtyři z pěti manažerů firem se od pracovních povinností neodříznou ani ve vánočním týdnu. Každý třetí je dokonce ochotný zvednout pracovní hovor i během štědrovečerní večeře. Dvanáct procent dotázaných bude během svátků k zastižení přímo v kanceláři, 49 procent na e-mailu nebo telefonu, 16 procent jen na mobilu a dalších 6 procent jen na mailu. Pouze 17 procent respondentů odpovědělo, že o svátcích nechce práci ani vidět. Vyplývá to z průzkumu Vodafone Business Zoom, v němž odpovídalo 417 manažerů nebo majitelů firem.

Čtyři z pěti manažerů firem se od pracovních povinností neodříznou ani ve vánočním týdnu. Každý třetí je dokonce ochotný zvednout pracovní hovor i během štědrovečerní večeře.

Dvanáct procent dotázaných bude během svátků k zastižení přímo v kanceláři, 49 procent na e-mailu nebo telefonu, 16 procent jen na mobilu a dalších 6 procent jen na mailu. Pouze 17 procent respondentů odpovědělo, že o svátcích nechce práci ani vidět. Vyplývá to z průzkumu Vodafone Business Zoom, v němž odpovídalo 417 manažerů nebo majitelů firem.

Respondenti ve speciálním předvánočním průzkumu odpovídali i na další dotazy. Tady je přehled hlavních závěrů:

Dárky všem zaměstnancům dá každá druhá firma. 14 % společností věnuje dárek pouze vybraným zaměstnancům. Ke svým pracovníkům jsou nejštědřejší zákazníci Vodafonu, 61 % z nich věnuje dárek všem zaměstnancům.

Dárek všem obchodním partnerům dá jen 14 procent firem. Padesát šest procent firem obdaruje jen své nejvýznamnější spolupracovníky a klienty. Nejštědřejší jsou větší firmy a firmy ze Severní Moravy.

Vánoční večírek pro zaměstnance chystá 71 procent firem. Většinou jsou to větší firmy sídlící v Praze, Jihočeském kraji nebo na Severní Moravě.

Dvě třetiny dotázaných pošlou hlavním obchodním partnerům klasické vánoční přání. Vánoční přání v podobě SMS nebo MMS posílají respondenti především méně významným obchodním partnerům (27 %).

Nový mobil si k Vánocům pořídí 17 procent majitelů nebo manažerů firem. Jsou to především zákazníci Vodafonu a majitelé firem z Jižních Čech. Pouze 21 % firem se rozhodlo věnovat letos o Vánocích nový mobil svým zaměstnancům. Většinou firmy věnují mobil pouze některým zaměstnancům (19 %).

A něco navíc o zákaznících operátorů:

Zákazníci Vodafonu:
  • Jsou nejštědřejší ke svým zaměstnancům. 73 % firem jim udělá o Vánocích radost dárkem.
  • Mezi zákazníky Vodafonu je nejvíce těch, kteří by během štědrovečerní večeře zvedli důležitý pracovní hovor (45 %).
Zákazníci T-Mobilu:
  • Ačkoli nebudou v kanceláři, na mobilu či e-mailu budou k zastižení non-stop i na Štědrý den (66 %).
  • Širší rodině a přátelům popřejí častěji osobně (38 %). Také klasická přáníčka budou posílat častěji než zákazníci ostatních operátorů (17 %).
Zákazníci O2:
  • 71 % by v žádném případě nezvedlo během Štědrovečerní večeře ani důležitý hovor.
  • O svátcích se v kanceláři příliš neukážou, pouze 8 % bude během svátečního týdne v kanceláři.