Vodafone

Rekordní návštěvnost na Vodafone kluzišti v Ostravě

09. ledna 2007

Tuto sezónu si přišlo zabruslit na Vodafone kluziště v centru Ostravy rekordních 18.438 lidí, což je o 58 % více než v roce 2005. Díky rekordně vysoké návštěvnosti se podařilo vybrat 19.000,- Kč, které Nadace Vodafone věnuje na podporu vybraných nízkoprahových klubů. V Ostravě na Jiráskově náměstí se kluziště otevřelo 1.

Tuto sezónu si přišlo zabruslit na Vodafone kluziště v centru Ostravy rekordních 18.438 lidí, což je o 58 % více než v roce 2005. Díky rekordně vysoké návštěvnosti se podařilo vybrat 19.000,- Kč, které Nadace Vodafone věnuje na podporu vybraných nízkoprahových klubů.

V Ostravě na Jiráskově náměstí se kluziště otevřelo 1. prosince 2006 a v provozu bylo až do 1. ledna 2007. Návštěvnost zde dosáhla 18.438 lidí, což je v porovnání s rokem 2005, kdy si přišlo zabruslit 11.690 lidí, téměř 58 % nárůst. V roce 2004 bylo na ostravském kluzišti napočítáno 13.487 bruslařů (2006/2004 – téměř 37 % nárůst ).

„Díky rekordně vysoké návštěvnosti bylo prostřednictvím půjčovného bruslí v Ostravě vybráno 19.000,- Kč, které Nadace Vodafone věnuje na podporu vybraných ostravských nízkoprahových klubů: Bunkr, Klub Nezbeda a OÁZA“, říká Inga Kaškelyte, ředitelka Nadace Vodafone ČR. „Těší nás, že i přes nepřízeň počasí Vodafone zpříjemnil lidem Vánoční svátky a konec roku“.

Na Vodafone kluzišti v Praze bylo prostřednictvím půjčovného bruslí vybráno 22.000,- Kč, které Nadace Vodafone věnuje na podporu pražských nízkoprahových klubů: Klub VRTULE, Jižní pól komunitní centrum, Krok komunitní centrum.

V roce 2006 podpořila Nadace Vodafone v rámci svého grantového programu Vpoho činnost nízkoprahových klubů částkou přes 8,5 milionů Kč.