Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

OSKAR OTEVÍRÁ PŘESTAVĚNOU HLASOVOU SAMOOBSLUHU

21. dubna 2004

Oskar vylepšil svou Hlasovou Samoobsluhu, která umožňuje zákazníkům nastavovat a objednávat služby operátora prostřednictvím telefonu. A předělal ji opravdu od základů: Nejen že nabízí řadu možností, jak snadno a rychle získat požadované informace nebo aktivovat služby, ale navíc Oskarovi copywriteři kompletně přepsali texty, které automat říká zákazníkům. Takže se v Samoobsluze ode dneška i zasmějete. Oskarova Hlasová Samoobsluha má nyní novou volbu s názvem Oblíbené. Zákazník si může uložit až pět funkcí, které v ní využívá nejčastěji.



Oskar vylepšil svou Hlasovou Samoobsluhu, která umožňuje zákazníkům nastavovat a objednávat služby operátora prostřednictvím telefonu. A předělal ji opravdu od základů: Nejen že nabízí řadu možností, jak snadno a rychle získat požadované informace nebo aktivovat služby, ale navíc Oskarovi copywriteři kompletně přepsali texty, které automat říká zákazníkům. Takže se v Samoobsluze ode dneška i zasmějete.

Oskarova Hlasová Samoobsluha má nyní novou volbu s názvem Oblíbené. Zákazník si může uložit až pět funkcí, které v ní využívá nejčastěji. Po vytočení čísla *77 se tak při každé další návštěvě dostane v tomto nastavení okamžitě ke svým oblíbeným položkám.

Pro další zrychlení a zpřehlednění jsme zrušili volbu Můj Oskar a nabídky Můj účet a Mé služby přesunuli rovnou do hlavního menu. Přibylo také několik šikovných tlačítek, které usnadní ovládání.

Novou Hlasovou Samoobsluhu jsme dále naučili psát SMSky. Zákazníkům tak nyní dokáže pravidelně zasílat informace související s jejich účtem (například informace o FlexiLimitu nebo Flexisazbě, dlužných částkách či přijetí platby). Navíc nemají-li zrovna volné ruce, nabízí se možnost nechat si zaslat textovkou jednorázově důležité informace, které právě vyslechli (například informace o tarifech, GPRS, PIN, PUK nebo wapu).

V neposlední řadě je teď volání do Oskarovy Hlasové Samoobsluhy skvělou zábavou. Při hláškách “plechové huby” se leckdy od plic zasmějete. Smích naopak zmizel z tváří na čtyři měsíce copywriterům Oskara. Právě tak dlouho totiž přepisovali 4 474 českých a anglických textů, se kterými se můžete v Samoobsluze setkat. Navíc se jim podařilo celý proces nakupování zkrátit: Samoobsluha je nyní zhruba o 10 procent rychlejší. Ale i tak je to stále dost písmenek. Kdyby se „hlášky” vypsaly na papír o formátu A4 stejným písmem, jakým je napsaná tato tisková zpráva, čtvrtky papíru seřazené za sebou na výšku by dokázaly spojit obě Mostecké věže Karlova mostu tam i zpět.