Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Tisková zpráva

 

David Duroň posílí marketingový tým Vodafonu ČR

07. srpna 2007

Na pozici marketingového ředitele pro nefiremní zákazníky nastoupí od 16. září generální ředitel internetového portálu Atlas.cz David Duroň. Podstatná část jeho kariéry je spojená s telekomunikačním odvětvím. David Duroň působil v top manažerských pozicích ve společnostech T-Mobile, GTS Novera nebo Telefonica O2 (dříve Český Telecom), kde pracoval na pozici výkonného ředitele marketingu.

Na pozici marketingového ředitele pro nefiremní zákazníky nastoupí od 16. září generální ředitel internetového portálu Atlas.cz David Duroň. Podstatná část jeho kariéry je spojená s telekomunikačním odvětvím. David Duroň působil v top manažerských pozicích ve společnostech T-Mobile, GTS Novera nebo Telefonica O2 (dříve Český Telecom), kde pracoval na pozici výkonného ředitele marketingu.

Svým angažmá u nejmladšího mobilního operátora je David Duroň potěšen: „V oblasti marketingu pro nefiremní klientelu vidím velký potenciál. Konkurence na trhu mobilních komunikací je obrovská a zákazníci očekávají férové nabídky se skutečným přínosem, a to je přesně to, co jim chceme nabízet,“ říká.

„Vzhledem k tomu, že chceme měnit pravidla pro zákazníky, bylo naprosto klíčové, aby pozici marketingového ředitele pro nefiremní klientelu zastával někdo s vysokou kvalifikací a zkušeností nejen z oblasti telekomunikací. David je jedním z mála lidí v ČR, který tato kritéria splňuje a vezmeme-li v potaz jeho přínos na českém internetovém trhu, který je pro Vodafone zajímavou oblastí, a výsledky, jenž dosáhl ve své předchozí pozici, je jasné, že jeho nástup bude velkým přínosem jak pro Vodafone, tak hlavně pro zákazníky,“ říká Chris Robbins viceprezident pro marketing.

Během působení Davida Duroně v Atlasu.cz prošla společnost významnými změnami zejména v oblasti služeb a strategie. Za zmínku stojí nové mapy, e-mail, katalogové služby či exkluzivní spolupráce s ICQ, díky které se za poslední rok téměř zdvojnásobil počet uživatelů služby.