Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek

David Duroň posílí marketingový tým Vodafonu ČR

07. srpna 2007

Na pozici marketingového ředitele pro nefiremní zákazníky nastoupí od 16. září generální ředitel internetového portálu Atlas.cz David Duroň. Podstatná část jeho kariéry je spojená s telekomunikačním odvětvím. David Duroň působil v top manažerských pozicích ve společnostech T-Mobile, GTS Novera nebo Telefonica O2 (dříve Český Telecom), kde pracoval na pozici výkonného ředitele marketingu.

Na pozici marketingového ředitele pro nefiremní zákazníky nastoupí od 16. září generální ředitel internetového portálu Atlas.cz David Duroň. Podstatná část jeho kariéry je spojená s telekomunikačním odvětvím. David Duroň působil v top manažerských pozicích ve společnostech T-Mobile, GTS Novera nebo Telefonica O2 (dříve Český Telecom), kde pracoval na pozici výkonného ředitele marketingu.

Svým angažmá u nejmladšího mobilního operátora je David Duroň potěšen: „V oblasti marketingu pro nefiremní klientelu vidím velký potenciál. Konkurence na trhu mobilních komunikací je obrovská a zákazníci očekávají férové nabídky se skutečným přínosem, a to je přesně to, co jim chceme nabízet,“ říká.

„Vzhledem k tomu, že chceme měnit pravidla pro zákazníky, bylo naprosto klíčové, aby pozici marketingového ředitele pro nefiremní klientelu zastával někdo s vysokou kvalifikací a zkušeností nejen z oblasti telekomunikací. David je jedním z mála lidí v ČR, který tato kritéria splňuje a vezmeme-li v potaz jeho přínos na českém internetovém trhu, který je pro Vodafone zajímavou oblastí, a výsledky, jenž dosáhl ve své předchozí pozici, je jasné, že jeho nástup bude velkým přínosem jak pro Vodafone, tak hlavně pro zákazníky,“ říká Chris Robbins viceprezident pro marketing.

Během působení Davida Duroně v Atlasu.cz prošla společnost významnými změnami zejména v oblasti služeb a strategie. Za zmínku stojí nové mapy, e-mail, katalogové služby či exkluzivní spolupráce s ICQ, díky které se za poslední rok téměř zdvojnásobil počet uživatelů služby.