Vodafone získal titul Nejodpovědnější velká firma roku 2010
Fórum dárců udělilo společnosti Vodafone prestižní ocenění TOP Filantrop 2010 v hlavní kategorii Nejodpovědnější velká firma roku 2010. „Chceme naším podnikáním pozitivně ovlivňovat některé celospolečenské problémy, proto jsme například oslavy desátého výročí firmy proměnili v netradiční kampaň bezplatného dárcovství krve,” říká manažer společenské odpovědnosti Přemysl Filip. Cenu Nejodpovědnější velká firma v soutěži TOP Filantrop uděluje Fórum dárců firmám, které se systematickým a inovativním způsobem angažují v komunitě ve všech oblastech od vztahů se zaměstnanci, zákazníky a dodavateli přes odpovědný přístup k životnímu prostředí až po dárcovství. Ocenění TOP Filantrop 2010 je po získání ceny CSR Award v letech 2008 a 2010 a obdržení titulu Firma pracující ve prospěch komunity v soutěži TOP Filantrop 2009 dalším potvrzením vedoucího postavení Vodafone v oblasti firemní společenské odpovědnosti. Koncepce společenské odpovědnosti Vodafonu spočívá v propojení CSR aktivit s každodenním podnikáním firmy a zapojení top managementu i zaměstnanců tak, aby i mimo pracoviště měli na mysli zásady férovosti a ohleduplnosti ke svému okolí a k životnímu prostředí.
Fórum dárců udělilo společnosti Vodafone prestižní ocenění TOP Filantrop 2010 v hlavní kategorii Nejodpovědnější velká firma roku 2010.
„Chceme naším podnikáním pozitivně ovlivňovat některé celospolečenské problémy, proto jsme například oslavy desátého výročí firmy proměnili v netradiční kampaň bezplatného dárcovství krve,” říká manažer společenské odpovědnosti Přemysl Filip.
Cenu Nejodpovědnější velká firma v soutěži TOP Filantrop uděluje Fórum dárců firmám, které se systematickým a inovativním způsobem angažují v komunitě ve všech oblastech od vztahů se zaměstnanci, zákazníky a dodavateli přes odpovědný přístup k životnímu prostředí až po dárcovství.
Ocenění TOP Filantrop 2010 je po získání ceny CSR Award v letech 2008 a 2010 a obdržení titulu Firma pracující ve prospěch komunity v soutěži TOP Filantrop 2009 dalším potvrzením vedoucího postavení Vodafone v oblasti firemní společenské odpovědnosti.
Koncepce společenské odpovědnosti Vodafonu spočívá v propojení CSR aktivit s každodenním podnikáním firmy a zapojení top managementu i zaměstnanců tak, aby i mimo pracoviště měli na mysli zásady férovosti a ohleduplnosti ke svému okolí a k životnímu prostředí.
Významné CSR aktivity Vodafonu:
- Síť Vodafonu pracuje z 30 % na energii z obnovitelných zdrojů
- Zavázali jsme se celosvětově snížit emise CO2 do roku 2020 o polovinu
- Pětina všech zaměstnanců Vodafonu včetně top managementu se účastní dobrovolnických programů.
- Již druhý rok po sobě věnujeme prostor na celém nákladu dobíjecích kuponů inzerci neziskových DMS projektů
- Za každého zákazníka, který si vystačí s elektronickým vyúčtováním, vysadíme strom
- Dlouhodobě podporujeme přenos znalostí a zkušeností z komerčního do neziskového sektoru tím, že hradíme roční angažmá odborníků z businessu v neziskových organizacích po celé ČR
- Provoz centrály Vodafonu získal od Ministerstva životního prostředí Ekoznačku
- Nadace Vodafone rozdělila neziskovým projektům po celé ČR od roku 2006 již více než 65 milionů Kč
O Vodafone Czech Republic
Mobilní operátor Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice v současnosti poskytuje služby pro více než tři miliony zákazníků. Od roku 2007 poskytuje společnost pod názvem Vodafone OneNet komplexní telekomunikační služby (hlasové i datové služby v pevné a mobilní síti) firemním zákazníkům jak ze soukromého, tak veřejného sektoru.