Vodafone má tři miliony zákazníků
Vodafone, nejmladší GSM operátor na českém trhu dosáhl počtu 3 milionů zákazníků. Tohoto milníku docílil krátce před desátým výročím působení na českém trhu. Třímiliontý zákazník získá od Vodafonu pro sebe a svou firmu telekomunikační služby na tři roky zdarma. Vodafone (původně Oskar) získal licenci na provoz mobilní telekomunikační sítě GSM v říjnu 1999. Prvního milionu zákazníků dosáhl v roce 2002, druhého milionu v roce 2005 a v témže roce se stal součástí skupiny Vodafone, která v současnosti operuje ve 30 zemích a ve více než 40 partnerských sítích.
Vodafone, nejmladší GSM operátor na českém trhu dosáhl počtu 3 milionů zákazníků. Tohoto milníku docílil krátce před desátým výročím působení na českém trhu. Třímiliontý zákazník získá od Vodafonu pro sebe a svou firmu telekomunikační služby na tři roky zdarma.
Vodafone (původně Oskar) získal licenci na provoz mobilní telekomunikační sítě GSM v říjnu 1999. Prvního milionu zákazníků dosáhl v roce 2002, druhého milionu v roce 2005 a v témže roce se stal součástí skupiny Vodafone, která v současnosti operuje ve 30 zemích a ve více než 40 partnerských sítích. Vodafone Group měla na konci září 2009 na celém světě 323 milionů zákazníků.
„Velmi si vážíme toho, že jsme se stali telekomunikačním partnerem pro více než 3 miliony uživatelů, a že nám zároveň plynule přibývají zákazníci firemní,” řekl Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky Vodafonu.
Třímiliontým zákazníkem Vodafonu Česká republika se stal podnikatel Aleš Kakos z Milovic. V sídle Vodafonu převzal z rukou Pavla Hlavinky, viceprezidenta pro firemní zákazníky Vodafonu dar v podobě tří let volání, SMS a datových služeb zdarma a mobilního telefonu Nokia. Zaměstnanci jeho firmy si budou moci navíc po tři roky vzájemně volat zdarma.
Podnikatel v oblasti výstavby plotů Aleš Kakos přešel k Vodafonu od konkurence. „Oslovila mě výhodná nabídka Vodafonu pro malé firmy a možnost přehledné kontroly účtů,” říká Aleš Kakos a dodává: „Aby telekomunikační firma oslovila v této době malé podnikatele, musí poskytovat co nejvýhodnější volání v rámci firmy a nástroje na optimalizaci nákladů.”