Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Nahrávejte hovory automaticky

Z pevné linky i z mobilních telefonů.

Získejte více než jen nahrávání hovorů

Jste banka, právník, daňový poradce, soudní znalec nebo třeba cell centrum? Splňte svou zákonnou povinnost s Vodafonem a získejte mnohem víc. U nás máte dostatečně velké úložiště pro nahrané hovory po celou dobu trvání služby a také flexibilitu díky možnosti nahrávat hovory i z mobilních telefonů. Vše si navíc spravujete ve OneNet Samoobsluze, příchozí i odchozí hovory se nahrávají zcela automaticky, a dokonce můžete využít funkce jako přidržení hovoru, blokování hovorů nebo upozornění na příchozí hovor.

Bez speciální aplikace

Pro používání této služby nepotřebujete žádnou další aplikaci. A nastavení pro jednotlivá čísla hravě zvládnete ve OneNet Samoobsluze.

Nahraje 100 % hovorů

Služba funguje automaticky. Vy si jen vyberete čísla a my zajistíme, že se nahraje opravdu každý příchozí a odchozí hovor, aniž byste se museli o cokoli starat.

V souladu se zákonem

Díky naší službě Nahrávání hovorů si snadno splníte zákonnou povinnost, ušetříte čas i peníze a máte přehled o všech nahraných hovorech.

Zákonná povinnost

Nahrávání hovorů je povinné dle směrnice MiFID II a § 17 zákona č. 256/2004 Sb. Splnit zákonnou povinnost ale nikdy nebylo snazší. U Vodafonu vám vše usnadníme, jak nejlépe dovedeme. Cena služby se odvíjí od velikosti podniku, množství čísel a nahrávaných hovorů. Navíc ke službě Nahrávání hovorů získáte mnoho dalších užitečných funkcí a obrovskou míru flexibility pro své zaměstnance.

Flexibilní řešení i pro malé podniky

Nahrávání hovorů z mobilních telefonů

Buďte flexibilní a nahrávejte všechny hovory z mobilních telefonů se všemi výhodami pevné linky, jako je přesměrování hovorů, přidržení nebo blokování hovoru.

Cloudové úložiště od Vodafonu

Vaše data budou v bezpečí dostatečně velkého cloudového úložiště Vodafonu tak dlouho, jak budete potřebovat. Platíte jen za objem, který skutečně využijete.

Neomezený přístup ke všem hovorům

O nahrané hovory nás nemusíte jednotlivě žádat. Ke všem datům máte neomezený přístup, můžete je libovolně spravovat a kdykoliv využít pro vlastní účely.

Službu vám rádi nastavíme.
Dejte nám číslo, zavoláme vám.

Nechte nám na sebe číslo. Zavoláme vám zpět a se vším poradíme.

Kliknutím na „Zavolejte mi“ souhlasíte s tím, že budete kontaktováni s obchodní nabídkou.
Více o ochraně soukromí.

Často kladené otázky

Proč je nutné nahrávat telefonní hovory?

Kde jsou data s nahranými hovory uložena?

Jak získám k nahraným hovorům přístup?

Lze přidávat a odebírat telefonní čísla pro službu Nahrávání hovorů?

Mohu kontrolovat, na kterých telefonních číslech využíváme Nahrávání hovorů?

Jak dlouho zůstanou nahrané hovory uložené?

Lze pro službu Nahrávání hovorů využívat telefonní čísla jiných operátorů?