Vodafone

Business hlasová samoobsluha

Tato služba vám umožní vytvořit hlasové uvítání a rozcestník pro každého, kdo se dovolá do vaší firmy.

Získat nabídku

Jak Hlasová samoobsluha funguje


Získáte hlasové menu pro hlavní kontaktní čísla nebo informační a servisní linky bez jakýchkoli požadavků na infrastrukturu.

Máte hlavní kontaktní číslo, na které vám volá veřejnost či partneři své požadavky? Vodafone Business hlasová samoobsluha je v tom případě ideálním řešením. Ušetří zaměstnancům čas, protože si nebudou muset jednotlivé požadavky předávat či přepojovat hovory. Veřejnost či partneři se spolehlivě dovolají a sami si z nabídky vyberou linku, která je propojí například s operátorkou. Nebo rovnou s lidmi, kteří jsou povoláni požadavky vyřídit. Jaké možnosti jim nabídnete, záleží na vás. Jednoduše určíte, na koho bude hovor po výběru z nabízených voleb přepojen.

Součástí služby je přepojení hovoru z mobilního telefonu. Nemusíte již volajícím sdělovat, že se dovolali jinam a dávat jim telefonní číslo kolegy. Volajícího přímo spojíte pomocí jakéhokoli mobilního telefonu s kolegou, který mu pomůže.

Chcete nabídku na míru pro Vodafone Business hlasovou samoobsluhu? Zavoláme vám

Cenu této služby vždy stanovujeme individuálně podle vašich potřeb. Nechte nám na sebe číslo a náš firemní specialista vám zavolá.

Hlavní výhody

Více informací

Objevte více o této službě - další výhody, požadavky služby, dokumenty ke stažení a mnohé další.

Další výhody hlasové samoobsluhy

Možnost nastavení pracovní doby, kdy bude menu aktivní, a naopak mimopracovní doby nebo svátků, kdy nebude.

Nulové náklady na instalaci konferenčního systému.

Jednoduché nastavení a snadné zprovoznění.

Jak Vodafone Business hlasová samoobsluha funguje

Nastavení je velice jednoduché, stačí si zodpovědět několik základních otázek:

  • Jaké bude vaše kontaktní číslo? Může jít o číslo pevné, mobilní, ale i barevné.
  • Chcete, aby před menu zaznělo krátké uvítání? Jde například o krátké představení vaší firmy.
  • Jak bude menu vypadat? Nadefinujete si, kolik voleb budete potřebovat a kam bude volající poté přesměrován. Také máte možnost určit si pracovní dobu, kdy budou vaši operátoři k zastižení. V době volna systém zákazníka přesměruje například do hlasové schránky. Nahrávky hlasového menu a veškerých informací vám zajistíme.

Ke stažení