Jak Hlasová samoobsluha funguje
Získáte hlasové menu pro hlavní kontaktní čísla nebo informační a servisní linky bez jakýchkoli požadavků na infrastrukturu.
Máte hlavní kontaktní číslo, na které vám volá veřejnost či partneři své požadavky? Vodafone Business hlasová samoobsluha je v tom případě ideálním řešením. Ušetří zaměstnancům čas, protože si nebudou muset jednotlivé požadavky předávat či přepojovat hovory. Veřejnost či partneři se spolehlivě dovolají a sami si z nabídky vyberou linku, která je propojí například s operátorkou. Nebo rovnou s lidmi, kteří jsou povoláni požadavky vyřídit. Jaké možnosti jim nabídnete, záleží na vás. Jednoduše určíte, na koho bude hovor po výběru z nabízených voleb přepojen.
Součástí služby je přepojení hovoru z mobilního telefonu. Nemusíte již volajícím sdělovat, že se dovolali jinam a dávat jim telefonní číslo kolegy. Volajícího přímo spojíte pomocí jakéhokoli mobilního telefonu s kolegou, který mu pomůže.