Rezervace místností a parkovacích míst
Analýza obsazenosti a využití budovy
Upozornění na nebezpečí a mimořádné události
Lokalizace a jednoduchá navigace uvnitř budovy
V práci stráví průměrný člověk celých dvanáct let svého života. Cítit se tam dobře je tedy dost zásadní. Bohužel často musíme na pracovišti čelit různým nástrahám. V několikapatrových budovách není snadná orientace a není výjimkou, že hledáním výtahu, konkrétního oddělení nebo kolegy zbytečně ztrácíme čas, který bychom potřebovali věnovat spíše práci. Začíná to hned ráno při příjezdu, kdy není možné najít volné parkovací místo a pokračuje během pracovního dne například složitým sháněním volné zasedací místnosti.
Ve vašich kancelářích rozmístíme vlastní hardware, malé designové „kameny“, které propojíme s místními systémy pro správu budovy a rezervaci prostor.
Zaměstnanci i návštěvníci takové chytré budovy si pak mohou stáhnout do mobilu aplikaci a využívat všech jejích výhod. Jednoduše si ověří, na kterém místě právě jsou a jak se nejrychleji dostanou tam, kam potřebují, ať jde o výtah, kuchyňku nebo třeba HR kancelář. Přes tuto aplikaci mohou také hlásit případné závady nebo mimořádné události a umožní tak správě budovy okamžitě reagovat. Aplikace plní i funkci rezervačního systému zasedacích místností nebo parkovacích míst.
Pro správce budovy je tu ještě další přidaná hodnota - analýza obsazenosti jednotlivých místností. Tato data pomáhají optimalizovat využití prostoru a přispívají tak k vytvoření lepšího pracovního prostředí. Tím pádem i k větší spokojenosti a produktivitě zaměstnanců.
Tuto technologii budoucnosti dodává Vodafone ve spolupráci se společností Spaceti.