Přeskočit do obsahu nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

7. srpna 2025

Vodafone Business na KVIFF 2025: Inovace a technologie na červeném koberci

Odhadovaná doba čtení 3 minuty

Již 59. ročník Karlovarského filmového festivalu je za námi a i letos jsme byli jeho hrdým partnerem. Přímo na místě dění jsme pak v našem již tradičním Vodafone Business Loungi přivítali významné hosty z oblasti byznysu. Pozornost letos patřila zejména významným ženám Vodafonu.

Kromě toho, že na Karlovarský filmový festival (KVIFF) každoročně vyráží přední jména filmového světa, se zde setkávají i výrazné osobnosti byznysu. Řadu z nich jsme viděli ve Vodafone Business Loungi, který sloužil jako exkluzivní místo pro setkávání se nejen s našimi firemními zákazníky a obchodními partnery.

O vybavení našeho salonku v hotelu Thermal se postarala společnost Konsepti, které se na jednom místě podařilo spojit estetiku, inovace a funkčnost. Lounge byl ale mimo jiné výjimečný také svou zářivou atmosférou, a to i díky svítidlům firmy Lasvit.

koláž vybavení salonku v hotelu Thermal

Rozhovory se zástupci společností Konsepti a Lasvit si můžete pustit níže.

#WomenInBusiness přímo z Varů

Letošní ročník filmového festivalu jsme věnovali především inspirativním ženám. Ve Vodafone Business Loungi na kameru promluvilo hned několik pozoruhodných žen, a to konkrétně v naší sérii mini-rozhovorů s názvem Festivalové ozvěny pod vedením viceprezidentky Vodafonu pro firemní zákazníky Veroniky Brázdilové. Společným tématem byla diverzita. Marika Auramo, ředitelka Vodafone Business, například upozornila, že díky diverzitě vznikají ve firmách silné týmy s různými přístupy a kombinací talentů. „Michael Jordan jednou řekl, že talent vyhrává zápasy, ale týmová práce a inteligence vyhrávají šampionáty,“ zmínila Marika s tím, že právě diverzita je jedním ze zásadních akcelerátorů pro dosažení (nejen byznysového) úspěchu.

O tom, jak jsou rozmanitost, diverzní přístup a sdílené hodnoty důležité v každém ohledu, se rozpovídala i generální ředitelka Vodafone Czech Republic Violeta Luca. „Úspěch vnímám jako násobitel hodnoty – lze k němu dojít budováním silných partnerství, poskytováním hodnoty, naplňováním potřeb zákazníků, inovací, neustálým zlepšováním sebe sama i tím, jak byznys řídíte,“ popsala.

Veronika Brázdilová, Violeta Luca a Marika Auramo v rozhovoru

Viceprezidentka Vodafonu pro firemní zákazníky Veronika Brázdilová také vedla v rámci série #WomenInBusiness ve Dvořákových sadech rozhovor s modelkou, podnikatelkou a filantropkou Martinou Šmukovou. Řeč byla především o odvaze, hodnotách i hledání smyslu v práci a životě. Martina také popsala, jak je pro ni důležité sdílet s lidmi vlastní zkušenost se syndromem vyhoření. „Nešlo o můj příběh, o to že já jsem vyhořela. Lidé v tom poznali sami sebe. To sdílení pomohlo někomu pojmenovat to, co ho trápí,” vysvětlila. Zároveň zmínila, že je dobré situaci začít řešit v momentě, kdy si člověk začne klást prvotní otázku, zda se ho daná situace týká.

Vodafone zóna lákala na interaktivní program

Vodafone ale na KVIFF nenabídl pouze byznysová témata. Návštěvníci festivalu z řad široké veřejnosti mohli navštívit naši recyklovanou modulární Vodafone zónu, která na ně čekala ve Dvořákových sadech. Zájemci si tam mohli vyzkoušet například ranní jógu, silent disco nebo interaktivní holobox.

Mimo jiné mohli lidé navštívit i nespočet workshopů, besed a rozhovorů se zajímavými osobnostmi, zúčastnit se různých soutěží a dalších aktivit. V neposlední řadě si v prostorách zóny mohli prohlédnout také hned trojici zajímavých IoT technologií, které mimo jiné poskytujeme i našim byznysovým zákazníkům. Jednalo se o senzory, které v reálném čase sledovaly naplněnost odpadkových košů, množství lidí, kteří prošli naší zónou, a teplotu nápojů podávaných v našich foodtrucích.

Všem, kteří nás v Karlových Varech navštívili, tímto mockrát děkujeme. Už teď se těšíme na setkání během příštího, neméně mimořádného ročníku. Chcete vědět víc? V tom případě nás nezapomeňte odebírat, aby vám neunikla žádná důležitá novinka.