Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Modernizujeme správu IP adres

Všechny důležité informace pro firemní zákazníky najdete zde

Chystáme přeadresování internetových adres

S postupující modernizací pevné sítě a zaváděním optického připojení do domácností je zapotřebí, abychom modernizovali také svou správu internetových adres a stávající pevné IP adresy přeadresovali. Díky tomu budeme Vám a ostatním zákazníkům i do budoucna poskytovat připojení k internetu v nejvyšší kvalitě.

Přeadresování IP adres provedeme sami a nepotřebujeme k tomu vaši součinnost. Tato změna ani neovlivní nastavení vašich služeb.

Jaké výhody změna přinese

Z pohledu naší technické strategie jde jednoznačně o krok kupředu, který zefektivní naši práci a přinese výhody i koncovým zákazníkům. Nový způsob poskytování pevných IP adres bude udržitelnější a flexibilnější.

Jednodušší přesun IP adresy

Jednou z výhod změny například je, že si budete moct přidělenou pevnou IP adresu přestěhovat do nového umístění bez nutnosti rekonfigurace celé privátní sítě.

Máte dotazy?

Odpovědi naleznete na těchto místech:

Prohlédněte si odpovědi na nejčastější dotazy

Odpovědi na nejčastější dotazy najdete v sekci Často kladené otázky.

Obraťte se na zákaznickou linku

Pokud potřebujete více informací, obraťte se na nás na čísle *77 (ze sítě Vodafone) nebo 800 77 00 77 (z jakékoli sítě).

TIP

Kontaktovat nás můžete i online

Často kladené otázky

Musím pro změnu pevné IP adresy něco udělat?

Co mám udělat, pokud se u mě změna po uvedeném datu neprojeví?

Proč přeadresování provádíte?

Je možné se změně pevné IP adresy vyhnout?

Je možné termín změny pevné IP adresy posunout?

Jaké výhody změna přinese?

Mám modem v režimu bridge. Je pro změnu pevné IP adresy nutné nastavit něco v zařízeních za modemem?

Mám modem v režimu router. Je pro změnu pevné IP adresy nutné nastavit něco v zařízeních za modemem?

Nevím o tom, že bych pevnou IP adresu využíval. Mohu službu zrušit?

Mám u IP adresy nastavený PTR neboli reverzní záznam. Přenese se tento záznam z původní IP adresy na novou?

Ve své vnitřní síti mám k IP adrese nastavené za modemem síťové prostupy z veřejného internetu (pro příklad VPN). Aktualizujete i toto nastavení?

Děkujeme vám

Jsme rádi, že jste si vybrali Vodafone jako svého poskytovatele internetových služeb. Vaší důvěry si vážíme a jsme odhodláni Vám i nadále poskytovat ty nekvalitnější online zážitky.