Jak OneNet Přivítání funguje
Jednoduše nám stačí říct, na kterém čísle chcete být pro zákazníky k zastižení, a vybrat, kteří zaměstnanci nebo operátoři mohou telefony od zákazníků zvedat. My vám zajistíme, že požadavky vašich zákazníků nezůstanou bez odezvy a že se bude moci dovolat více zákazníků najednou.
Díky službě budete mít pro své zákazníky nebo dodavatele jedno kontaktní číslo. Může jít o mobilní číslo, pevné, ale také zelené, takže se vám zákazníci dovolají zdarma.
Telefonní číslo ovšem nebude směrováno pouze na jeden telefon, ale na několik, takže již nebudete mít nikdy obsazeno. Sami si určíte, které telefony to budou a jestli na nich bude hovor zvonit postupně (Na dosah), nebo začne vyzvánět na všech zároveň (Najdi mě).
Pokud budete chtít, můžeme vám nastavit také hlasové přivítání (OneNet Přivítání). Volající tak místo běžného vyzvánění uslyší vámi připravenou zprávu.
Pokud budete potřebovat přidat nebo odebrat telefon, na který se hovory přesměrovávají, stačí vše jednoduše nastavit přes OneNet samoobsluhu.