Vodafone

Pobočková ústředna

Kompletně se postaráme o vaši stávající ústřednu nebo nainstalujeme ústřednu zcela novou.

Získat nabídku

Co je Managed PBX?

Vodafone Managed PBX je služba, kdy se postaráme o vaši stávající ústřednu nebo nainstalujeme zcela novou. U nové ústředny navrhujeme pobočkovou ústřednu přesně podle vašich potřeb. Druhou variantou služby je převzetí vaší stávající pobočkové ústředny (LinuxBox, 2N® NetStar a Cisco), kdy zajistíme kompletní správu provozu. V obou případech garantujeme funkčnost a nepřetržitý servis.

Jak Managed PBX funguje?

Především zajistí, že bude vše pracovat, jak má. Jako byste měli vlastní draze zakoupenou pobočkovou ústřednu, o niž se ale nemusíte vůbec starat. V současné době službu Vodafone Managed PBX nabízíme ve dvou základních variantách. Velkou výhodou je, že platíte pouze měsíční poplatky, a to ve výši odpovídající rozsahu využívaných služeb.

  • Nízké náklady

    Platíte pouze měsíční poplatky, a to ve výši odpovídající rozsahu využívaných služeb.

  • Nejpokročilejší funkce

    Máte k dispozici nejpokročilejší funkce, které mohou poskytovat jen pobočky poslední generace.

  • Kompletní instalace a servis

    Zajistíme jak instalaci pobočkové ústředny, tak její správu.

  • Osobní přístup

    Všechny záležitosti ohledně ústředny s vámi řeší jeden specialista, na kterého se můžete kdykoli obrátit.

  • Zaručená kvalita služeb

    Ke službě poskytujeme SLA (garantovaná úroveň kvality služby). Máte tak jistotu, že vaše spojení se světem bude za všech okolností fungovat.

Jak Grandhotel Pupp využívá Managed PBX

Grandhotel Pupp klade velký důraz na komfort a individuální přístup ke svým hostům. Je tedy pro něj důležité identifikovat při příchozím hovoru volajícího a zachovat v pokojích pevné linky/telefony, což je jednou z podmínek hodnocení 5 plus hvězdičkového hotelu.

Vodafone realizoval za plného provozu hotelu výměnu zastaralé pobočkové ústředny za Vodafone Managed PBX, která umožňuje identifikovat volající zákazníky i na pevné lince. Záloha celého systému je řešena pomocí Vodafone P2P datového připojení.

„Řešení od Vodafonu zkvalitňuje naši komunikaci s hosty“

Andrea Pfeffer-Ferklová, ředitelka Grandhotelu Pupp

Co konkrétně vám Vodafone Managed PBX přinese

Naprosto spolehlivá, rychlá komunikace je pro většinu podniků klíčová. Proto často volí „jistotu“ v podobě vlastní pobočkové ústředny. Vadí jim ovšem vysoké pořizovací náklady, potřeba technické správy i rychlé zastarávání technologie. Ideálním řešením je Vodafone Managed PBX. Umožňuje předat veškerou správu pobočkové ústředny do našich odborných rukou. Navíc s garancí kvality, zajištěným dohledem a servisem. Výsledek je jistější, náklady výrazně nižší. 

Při pořizování nové pobočkové ústředny navíc firma neplatí vstupní investice. Využívá pouze službu a hradí jen měsíční poplatky za její správu. Nemalou výhodou jsou i průběžné technologické inovace. Vodafone Managed PBX se postará, aby byla vaše pobočková ústředna vždy na špičkové technické úrovni.

Chcete nabídku na míru pro pobočkovou ústřednu? Zavoláme vám

Cenu této služby vždy stanovujeme individuálně podle vašich potřeb. Nechte nám na sebe číslo a náš firemní specialista vám zavolá.