Vodafone

Virtuální ústředna pro obce

Pokud chcete využívat funkce pobočkové ústředny, nemusíte si ji pořizovat.

Získat nabídku

Jak Virtuální pobočková ústředna funguje

Díky Virtuální pobočkové ústředně jsme schopni vám poskytnout řadu funkcí, které budete využívat zcela zdarma. Jde například o možnost filtrovat příchozí hovory, blokovat příchozí i odchozí hovory nebo možnost volat si s kolegy přes zkrácené telefonní volby. Nastavení je vždy dynamicky upraveno podle výběru funkcí, které právě potřebujete a jaké si nastavíte přes OneNet samoobsluhu. Záleží jen na vás, zda chcete dané funkce používat na mobilech, pevných linkách, nebo na všech typech koncových zařízení.

Za poplatek jsou k dispozici další rozšiřující služby, např. Nahrávání hovorů nebo Business hlasová samoobsluha.

Připojení vašich pevných telefonů

Propojte vaše pevné linky k naší Virtuální pobočkové ústředně. Pohodlně tak budete využívat všechny její funkcionality, jako byste měli vlastní pobočkovou ústřednu. O veškerou správu se postaráme za vás.

9 funkcí zdarma pro mobilní a pevné telefony

FunkceNastavitelné přes OneNet samoobsluhuNastavitelné přes technickou podporuDostupné na mobilní telefonDostupné na pevný telefonDostupné na IP telefon
Hlasová VPN
Důvod nepřítomnosti
Osobní hlasová schránka
Zkrácené volby
Omezení odchozích a příchozích volání
Nerušit
Přepojení hovoru
Zobrazení / skrytá čísla při volání
Zpětné volání

Hlasová VPN

Volejte zdarma mezi pevnými i mobilními telefony, co máte ve firmě. Optimalizujete náklady.

Nastavitelné přes OneNet samoobsluhu Ne
Nastavitelné přes technickou podporu Ano
Dostupné na mobilní telefon Ano
Dostupné na pevný telefon Ano
Dostupné na IP telefon Ano

Důvod nepřítomnosti

Informujte volající, proč momentálně nemůžete hovor přijmout a kdy budete opět k dispozici.

Nastavitelné přes OneNet samoobsluhu Ano
Nastavitelné přes technickou podporu Ne
Dostupné na mobilní telefon Ano
Dostupné na pevný telefon Ne
Dostupné na IP telefon Ano

Osobní hlasová schránka

Přehrajte si vzkazy přes telefon nebo si je vyzvedněte v e-mailové schránce v audiosouboru.

Nastavitelné přes OneNet samoobsluhu Ano
Nastavitelné přes technickou podporu Ne
Dostupné na mobilní telefon Ano
Dostupné na pevný telefon Ne
Dostupné na IP telefon Ano

Zkrácené volby

Vytáčejte linky ve firmě zkrácenou volbou, např. třímístným číslem.

Nastavitelné přes OneNet samoobsluhu Ano
Nastavitelné přes technickou podporu Ne
Dostupné na mobilní telefon Ano
Dostupné na pevný telefon Ano
Dostupné na IP telefon Ano

Omezení odchozích a příchozích volání

Omezte příchozí nebo odchozí hovory na jednotlivá čísla i podle typu volání (např. mezinárodní, národní, do mobilních sítí).

Nastavitelné přes OneNet samoobsluhu Ano
Nastavitelné přes technickou podporu Ne
Dostupné na mobilní telefon Ano
Dostupné na pevný telefon Ano
Dostupné na IP telefon Ano

Nerušit

Nastavte si linku (mobilní i pevnou) tak, aby filtrovala příchozí hovory. Například aby její uživatel nebyl rušen v daný čas nebo vybranými čísly.

Nastavitelné přes OneNet samoobsluhu Ano
Nastavitelné přes technickou podporu Ne
Dostupné na mobilní telefon Ano
Dostupné na pevný telefon Ne
Dostupné na IP telefon Ano

Přepojení hovoru

Přepojujte hovory na jinou linku automaticky, nebo ručně třeba v období dovolených.

Nastavitelné přes OneNet samoobsluhu Ne
Nastavitelné přes technickou podporu Ano
Dostupné na mobilní telefon Ne
Dostupné na pevný telefon Ne
Dostupné na IP telefon Ano

Zobrazení / skrytá čísla při volání

Nastavte si různé varianty zobrazení nebo skrytí čísla volanému pro mobil a pro číslo pevné linky.

Nastavitelné přes OneNet samoobsluhu Ano
Nastavitelné přes technickou podporu Ne
Dostupné na mobilní telefon Ano
Dostupné na pevný telefon Ano
Dostupné na IP telefon Ano

Zpětné volání

Požádejte o zpětné zavolání, odeslání SMS, zanechání hlasové zprávy nebo přesměrování hovoru k jeho kolegovi, když má volaný obsazeno. Služba funguje, jen když volající i volaný užívají síť Vodafone OneNet.

Nastavitelné přes OneNet samoobsluhu Ano
Nastavitelné přes technickou podporu Ne
Dostupné na mobilní telefon Ano
Dostupné na pevný telefon Ne
Dostupné na IP telefon Ano

Chcete nabídku na míru pro virtuální pobočkovou ústřednu? Zavoláme vám

Cenu této služby vždy stanovujeme individuálně podle vašich potřeb. Nechte nám na sebe číslo a náš firemní specialista vám zavolá.

Hlavní výhody

Více informací

Objevte více o této službě - další výhody, požadavky služby, dokumenty ke stažení a mnohé další.

Co potřebujete pro Virtuální pobočkovou ústřednu

Rozšířené funkce, které jsou zpoplatněny

FunkceNastavitelné přes OneNet samoobsluhuNastavitelné přes technickou podporuDostupné na mobilní telefonDostupné na pevný telefonDostupné na IP telefon
Skupinová hlasová schránka
Manažer-Asistent
Na dosah
Skupinová linka pro IP telefony
Spojte mě
Najdi mě
Přivítání / Přivítání plus
Barevná čísla
Nahrávání hovorů Jen pro příchozí hovory. Jen pro příchozí hovory. Jen pro příchozí hovory.
Business hlasová samoobsluha
Audiokonference

Další výhody Virtuální pobočkové ústředny

Při stěhování už nebudete přesouvat celou ústřednu ani zavádět novou kabeláž.

Ani služby pro mobilní telefony nejsou nijak omezené. Vaše mobilní i pevní telefony se jednoduše chovají stejně.

Zaručíme vám nepřetržitý dohled a okamžité řešení problémů.

Jak Virtuální pobočková ústředna funguje

Stěhuje se vaše společnost do nových prostor? Řešíte, jak mít i nadále a co nejlevněji k dispozici všechny funkce pobočkové ústředny, které využíváte? Například volání přes zkrácené volby při komunikaci se skladem a logistikou? Nebo kontakt na hlavní linku se spojovatelkou?

Přesunout vaši současnou virtuální pobočkovou ústřednu je nákladné a nepraktické. V nových prostorech musíte zavést veškerou kabeláž a sehnat partnera, který vám pomůže stávající ústřednu přesunout. Řešením může být využívání naší Virtuální pobočkové ústředny. Není třeba nic instalovat a zařizovat. Pro zaměstnance, kteří využívají mobilní telefony, se nic nezmění. Jedinou změnou bude vybavení prostor (např. skladů), ve kterých byly doposud pevné linky, novými IP telefony. Veškeré funkce mobilních i pevných linek si nastavíte ve OneNet samoobsluze.