Vodafone

Pobočková ústředna

Kompletně se postaráme o vaší stávající ústřednu, nebo nainstalujeme ústřednu zcela novou.

Získat nabídku

Jakou pobočkovou ústřednu můžete mít

Připojení vlastní ústředny

Připojte vaši stávající pobočkovou ústřednu do OneNetu a volání z pevných linek bude rázem komfortnější. Rozšiřte schopnosti ústředny o řadu služeb, jejichž pořízení by pro vás jinak bylo příliš složité nebo zbytečně drahé.

Managed PBX

Přesuňte veškeré záležitosti spjaté s telefonní ústřednou na nás. Kompletně se postaráme o vaše stávající zařízení, nebo nainstalujeme ústřednu zcela novou. Vždy na špičkové technické úrovni, s garancí funkčnosti a zárukou nepřetržitého servisu.

Jak funguje připojení vlastní ústředny

Zapojení ISDN nebo analogové pobočkové ústředny

Jde o velmi snadný proces. Stačí do sítě nainstalovat takzvaný mediagateway a router. Přijímají hovory z vaší pobočkové ústředny, mění je na internetové (VoIP) a v této podobě vysílají do sítě Vodafonu. Stávající stolní telefony pak hladce fungují v jedné VPN společně s mobilními telefony. Zároveň máte připojení do pevné telefonní sítě Vodafonu, a tím i do ostatních pevných a mobilních telefonních sítí v ČR i zahraničí.

Zapojení stávající IP pobočkové ústředny

Podniky a korporace stále více využívají VoIP technologii a s ní IP telefony. Přestože je většina současných telefonních systémů založena právě na VoIP, jsou to vlastně ostrůvky obklopené lokálními sítěmi. My jsme však schopni vaši IP pobočkovou ústřednu s IP rozhraním zapojit do telekomunikačního světa. Zvládne to služba IP Extension na naší páteřní síti.

Jak funguje Managed PBX

Především zajistí, že bude vše pracovat, jak má. Jako byste měli vlastní draze zakoupenou pobočkovou ústřednu, o niž se ale nemusíte vůbec starat. V současné době službu Vodafone Managed PBX nabízíme ve dvou základních variantách.

Zajištění zcela nové pobočkové ústředny (PBX)

Stávající pobočková ústředna vám už nevyhovuje a zvažujete pořízení nové? Zatím ústřednu nemáte, uvažujete o její koupi, ale odrazují vás vysoké vstupní náklady?

Stačí prodiskutovat s naším obchodním zástupcem, které funkce jsou pro vás nezbytné a které byste uvítali. My pak navrhneme pobočkovou ústřednu přesně podle potřeb vaší společnosti.

Převzetí vaší stávající pobočkové ústředny (PBX)

Druhou variantou služby Vodafone Managed PBX je převzetí vaší stávající pobočkové ústředny a kompletní správa jejího provozu. Abychom vám mohli zaručit perfektní chod služby, preferujeme správu ústředen od námi podporovaných výrobců. (Jde o přední poskytovatele LinuxBox, 2N® NetStar a Cisco.)

Chcete nabídku na míru pro pobočkovou ústřednu? Zavoláme vám

Cenu této služby vždy stanovujeme individuálně podle vašich potřeb. Nechte nám na sebe číslo a náš firemní specialista vám zavolá.

Hlavní výhody

Více informací

Objevte více o této službě - další výhody, požadavky služby, dokumenty ke stažení a mnohé další.

Co potřebujete pro Pobočkovou ústřednu

Jak Pobočková ústředna funguje

Naprosto spolehlivá rychlá komunikace je pro většinu podniků klíčová. Proto často volí „jistotu“ v podobě vlastní pobočkové ústředny. Vadí jim ovšem vysoké pořizovací náklady, potřeba technické správy i rychlé zastarávání technologie. Ideálním řešením je Vodafone Managed PBX. Umožňuje předat veškerou správu pobočkové ústředny do našich odborných rukou. Navíc s garancí kvality, zajištěným dohledem a servisem. Výsledek je jistější, náklady výrazně nižší. Při pořizování nové pobočkové ústředny navíc organizace neplatí vstupní investice. Využívá pouze službu a hradí jen měsíční poplatky za její správu.

Nemalou výhodou jsou i průběžné technologické inovace. Vodafone Managed PBX se postará, aby byla vaše pobočková ústředna vždy na špičkové technické úrovni.

Kompletní instalace a servis

  • Zajistíme jak instalaci pobočkové ústředny, tak její správu.
  • Všechny záležitosti ohledně ústředny s vámi řeší jeden pověřený člověk. Můžete se na něj obrátit naprosto kdykoli. Vždy bude mít o vaší ústředně dokonalý přehled.
  • Zaručená kvalita služeb.
  • Ke službě poskytujeme SLA (garantovaná úroveň kvality služby). Máte tak jistotu, že vaše spojení se světem bude za všech okolností fungovat. Tuto záruku získáte k novým ústřednám i těm, které převezmeme do správy.

Ke stažení