Jakou pobočkovou ústřednu můžete mít
Připojení vlastní ústředny
Připojte vaši stávající pobočkovou ústřednu do OneNetu a volání z pevných linek bude rázem komfortnější. Rozšiřte schopnosti ústředny o řadu služeb, jejichž pořízení by pro vás jinak bylo příliš složité nebo zbytečně drahé.
Managed PBX
Přesuňte veškeré záležitosti spjaté s telefonní ústřednou na nás. Kompletně se postaráme o vaše stávající zařízení, nebo nainstalujeme ústřednu zcela novou. Vždy na špičkové technické úrovni, s garancí funkčnosti a zárukou nepřetržitého servisu.
Jak funguje připojení vlastní ústředny
Zapojení ISDN nebo analogové pobočkové ústředny
Jde o velmi snadný proces. Stačí do sítě nainstalovat takzvaný mediagateway a router. Přijímají hovory z vaší pobočkové ústředny, mění je na internetové (VoIP) a v této podobě vysílají do sítě Vodafonu. Stávající stolní telefony pak hladce fungují v jedné VPN společně s mobilními telefony. Zároveň máte připojení do pevné telefonní sítě Vodafonu, a tím i do ostatních pevných a mobilních telefonních sítí v ČR i zahraničí.
Zapojení stávající IP pobočkové ústředny
Podniky a korporace stále více využívají VoIP technologii a s ní IP telefony. Přestože je většina současných telefonních systémů založena právě na VoIP, jsou to vlastně ostrůvky obklopené lokálními sítěmi. My jsme však schopni vaši IP pobočkovou ústřednu s IP rozhraním zapojit do telekomunikačního světa. Zvládne to služba IP Extension na naší páteřní síti.
Jak funguje Managed PBX
Především zajistí, že bude vše pracovat, jak má. Jako byste měli vlastní draze zakoupenou pobočkovou ústřednu, o niž se ale nemusíte vůbec starat. V současné době službu Vodafone Managed PBX nabízíme ve dvou základních variantách.
Zajištění zcela nové pobočkové ústředny (PBX)
Stávající pobočková ústředna vám už nevyhovuje a zvažujete pořízení nové? Zatím ústřednu nemáte, uvažujete o její koupi, ale odrazují vás vysoké vstupní náklady?
Stačí prodiskutovat s naším obchodním zástupcem, které funkce jsou pro vás nezbytné a které byste uvítali. My pak navrhneme pobočkovou ústřednu přesně podle potřeb vaší společnosti.
Převzetí vaší stávající pobočkové ústředny (PBX)
Druhou variantou služby Vodafone Managed PBX je převzetí vaší stávající pobočkové ústředny a kompletní správa jejího provozu. Abychom vám mohli zaručit perfektní chod služby, preferujeme správu ústředen od námi podporovaných výrobců. (Jde o přední poskytovatele LinuxBox, 2N® NetStar a Cisco.)