Chcete, abychom se takto starali i o vás?
Napište nám svoje číslo a my se vám ozveme zpět.
Kliknutím na „Zavolejte mi“ souhlasíte s tím, že budete kontaktováni s obchodní nabídkou.
Více o ochraně soukromí
U Vodafonu máte vždy k dispozici vlastního obchodního zástupce a specialistu osobní péče
Od prvního dne se o Vaši společnost stará konkrétní obchodní zástupce, který připraví řešení dle Vašich individuálních potřeb a následně pomáhá portfolio služeb optimalizovat.
Nepoužíváme žádné IVR. Naši zákazníci mají svého osobního konzultanta, který vám pomůže s komplexní správou účtu a s nastavením vašich služeb.
Ve OneNet samoobsluze můžete spravovat svůj účet sami a nastavovat služby online. Vyúčtování a různé druhy reportů máte vždy k dispozici.
V případě nenadálých událostí máte možnost řešit technické otázky přímo s našimi techniky. Technické oddělení je vám k dispozici v režimu 24/7.
Napište nám svoje číslo a my se vám ozveme zpět.
Kliknutím na „Zavolejte mi“ souhlasíte s tím, že budete kontaktováni s obchodní nabídkou.
Více o ochraně soukromí