Navyšujeme ceny, abychom zachovali kvalitu služeb
Současná ekonomická situace má zásadní dopad i na naši činnost. Stejně jako ostatní firmy hledáme cesty, jak hospodařit co nejefektivněji. Díky tomu se nám rostoucí provozní náklady doposud dařilo kompenzovat a co nejvíce zmírnit dopad na naše zákazníky.
Nechceme ale, aby jakákoliv úsporná opatření šla na úkor kvality služeb, na jejichž vysoké úrovni si zakládáme, a investic do modernizace sítě, bez kterých by kvalita poskytovaných služeb byla neudržitelná. Proto navyšujeme základní ceny paušálních mobilních služeb.
Konkrétní ukázkové příklady
Lucie využívá tarif Start 250, za který teď platí 399 Kč měsíčně. Nově bude platit za tarif 435 Kč, tedy o 36 Kč za měsíc víc.
Karel má tarif Neomezený Basic a díky výhodnému Spojení služeb od Vodafonu – tj. v rámci jednoho Vyúčtování má i pevný internet a Vodafone televizi – za něj platí místo 599 Kč výhodnější cenu 497 Kč. Nově Karel za mobilní služby zaplatí o 45 Kč měsíčně víc, přičemž za pevný internet a televizi bude platit stejně jako doteď.
Proč ceny měníme
VYŠŠÍ SPOTŘEBA
Zvyšuje se i samotná spotřeba energie. Proč? Jednoduše proto, že se síť více používá. Například objem přenesených mobilních dat meziročně vrostl o 40 %, což se opět promítá do vyšších provozních nákladů.
ÚDRŽBA A MODERNIZACE
Bez údržby a průběžných vylepšení by původní síť rostoucí zátěž nezvládla, a proto ji soustavně modernizujeme. Nové technologie také přinášejí kvalitnější služby, jsou efektivnější a umožňují nám s energiemi lépe hospodařit.
RŮST PROVOZNÍCH NÁKLADŮ
Abyste si mohli zavolat, poslat zprávu nebo používat data, musíme naši síť napájet elektřinou. Více než 90 % elektrické energie, kterou ve Vodafonu spotřebujeme, jde právě na provoz sítě. A vzhledem k tomu, že energie od roku 2021 výrazně zdražily, zvýšily se nám i provozní náklady.
Co se mění pro podnikatele?
Často kladené otázky
Proč se vám zvyšují náklady?
Kterých služeb se změna ceny týká?
Nabízíte nějaké zvýhodnění pro rodiny nebo lidi s nízkými příjmy?
Platím inkasem či prostřednictvím SIPO, co bych měl dělat?
Využívám službu FlexiStrop. Jak se změna týká mě?
Co když se změnou ceny nesouhlasím?
Pokusili jsme se zodpovědět všechny otázky, které byste ke změně ceníku mohli mít. Kdyby vám přesto nebylo cokoliv jasné, do formuláře níže můžete zadat své telefonní číslo. Jakmile to bude možné, ozveme se vám a změny cen s vámi probereme osobně.
Máte dotaz ohledně změn?
Dejte nám číslo. Zavoláme vám.
Vše vám ochotně vysvětlíme