Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Navyšujeme ceny, abychom zachovali kvalitu služeb

Současná ekonomická situace má zásadní dopad i na naši činnost. Stejně jako ostatní firmy hledáme cesty, jak hospodařit co nejefektivněji. Díky tomu se nám rostoucí provozní náklady doposud dařilo kompenzovat a co nejvíce zmírnit dopad na naše zákazníky.

Nechceme ale, aby jakákoliv úsporná opatření šla na úkor kvality a dostupnosti služeb, na jejichž vysoké úrovni si zakládáme, a investic do modernizace sítě, bez kterých by kvalita poskytovaných služeb byla neudržitelná. Proto navyšujeme základní ceny paušálních mobilních služeb.

Jste-li zákazníkem OneNetu s individuálním řešením pro firmy, více informací o tom, jak se změny v cenách dotknou vaší firmy, se dozvíte ve své OneNet Selfcare.

U jakých služeb ceny navyšujeme a o kolik

Aktuální navýšení cen se týká pouze mobilních služeb – tarifů a balíčků s pravidelnou měsíční platbou. Jejich ceny navyšujeme o 9 %.

Pokud uplatňujete zvýhodnění:

Využíváte-li na aktuální služby jakékoliv zvýhodnění, nová cena ho zohlední a bude vám platit dál.

DOKUMENT

Podrobný seznam tarifů a balíčků, u kterých ceny měníme

Kdy nové ceny začnou platit

Upravený ceník začne platit 26. února 2023. U stávajících zákazníků změna proběhne po tomto datu vždy od nejbližšího zúčtovacího období.

Příklad vyúčtování s novou cenou

Pokud je vaše zúčtovací období například ke 4. dni v měsíci, mobilní služby podle nového ceníku vám začneme účtovat od 4. března 2023. Vyšší cenu pak naleznete ve vyúčtování, které vystavíme 4. dubna 2023.

ODKAZ

Přehled cen platných od 26. února 2023

Postaráme se vám o výhodnější nabídku

Ať už jste podnikatel nebo firma, stále platí, že vám dokážeme nabídnout služby, které splňují vaše konkrétní potřeby, a navíc za tu nejvýhodnější cenu.

Sestavíme vám nabídku na míru

V rámci naší Flexi Business nabídky na míru pro podnikatele a firmy si sami vyberete, co potřebujete, a dosáhnete na řadu skvělých výhod.

Kombinace služeb se vždy vyplatí

Pokud hledáte další způsoby, jak ušetřit a získat další výhody, prohlédněte si nabídku ještě výhodnějšího spojení služeb od Vodafonu.

TIP

Nejvýhodnější nabídka služeb od Vodafonu

Často kladené otázky

Proč se vám zvyšují náklady?

Kterých služeb se změna ceny týká a jak zjistím, kolik budu platit?

Týkají se mě změny, když mám OneNet?

Platím inkasem či prostřednictvím SIPO, co bych měl dělat?

Využívám službu FlexiStrop. Jak se změna týká mě?

Co když se změnou ceny nesouhlasím?

Více informací

Pokusili jsme se zodpovědět všechny otázky, které byste ke změně ceníku mohli mít. Kolik budete po změně ceníku platit, najdete po přihlášení do Můj Vodafone v sekci Vyúčtování. Kdyby vám přesto nebylo cokoliv jasné, do formuláře níže můžete zadat své telefonní číslo. Jakmile to bude možné, ozveme se vám.

Máte dotaz ohledně změn? 
Dejte nám číslo. Zavoláme vám.

Vše vám ochotně vysvětlíme

Kliknutím na „Zavolejte mi“ souhlasíte s tím, že budete kontaktováni s obchodní nabídkou.
Více o ochraně soukromí.