Vodafone

Kontakty

Potřebujete se s námi spojit? Vyberte si způsob, který vám nejlépe vyhovuje.

Vodafone Czech Republic a. s.

Sídlo společnosti:
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5

Recepce: +420 776 977 100

IČO 25788001, DIČ CZ25788001
zapsaná do obchodního rejstříku
u Městského soudu v Praze, B.6064

Čísla a spojení

Osobní zákazníci

Nejste ještě zákazník Vodafonu?
Zdarma volejte 800 77 77 77

Stávající zákazníci:
Zdarma volejte *77 nebo 800 77 00 77

Odpovědi na nejčastější otázky najdete v Centru péče. Dotazy nám můžete také poslat na naši online podporu.

Rádi vám pomůžeme i na Facebooku či Twitteru.

Ze zahraničí:
Volejte na +420 776 977 100, cena je vám účtována jako odchozí hovor do ČR dle vašeho roamingového tarifu. Více informací zde.

Firemní zákazníci

Nejste ještě zákazník Vodafonu?
Připravíme cenovou nabídku na míru vašim potřebám. Pošlete vaše požadavky na e-mailovou adresu poptavka@vodafone.cz nebo nám zdarma zavolejte na 800 77 77 00.

Stávající zákazníci:

Živnostníci a malé firmy:
800 77 00 77, případně *77.

Střední firmy a korporace:
Zdarma volejte 800 77 77 94.

Odpovědi na nejčastější otázky najdete v Centru péče. Dotazy nám můžete také poslat na naši online podporu.

Ze zahraničí:
Volejte na +420 776 977 100, cena je vám účtována jako odchozí hovor do ČR dle vašeho roamingového tarifu. Více informací.

Zákazníci OneNet

Nejste ještě zákazník Vodafonu?
Připravíme cenovou nabídku na míru vašim potřebám. Pošlete vaše požadavky na e-mailovou adresu poptavka@vodafone.cz nebo nám zdarma zavolejte na 800 77 77 80.

Stávající zákazníci:
Zdarma volejte 800 77 77 80
nebo napište na Oddělení Péče o významné zákazníky.

Odpovědi na nejčastější otázky najdete v Centru péče

Ze zahraničí:
Volejte na +420 776 977 100, cena je vám účtována jako odchozí hovor do ČR dle vašeho roamingového tarifu. Více informací.

Mohlo by se Vám hodit

Kontakt pro média

Zajímáte se o Vodafone? Neváhejte se na nás obrátit. Nebo se rovnou podívejte do tiskového centra, kde najdete přehled novinek z naší firmy.

E-mail: media@vodafone.cz
Tel.: +420 776 971 266

Posílání smluv, dodatků a formulářů

Pro posílání smluv, dodatků a formulářů prosím použijte adresu pece@vodafone.cz. Jste-li firemní zákazník, pošlete dokumenty na firemnipece@vodafone.cz. Přílohy je možné zaslat maximálně do velikosti 10 MB.

Na této adrese bohužel nemůžeme zodpovědět vaše dotazy týkající se přímo vašich služeb nebo účtu u Vodafonu. Pro jejich zodpovězení vás prosíme o vyplnění formuláře spolu s vaším heslem do Samoobsluhy a vaším telefonním číslem pro případ nutného zpětného kontaktu. Rádi vám odpovíme.

Nastavení služeb a další požadavky

Potřebujete-li např. změnit tarif nebo nastavení služeb, vysvětlit Vyúčtování, zablokovat SIM kartu, objednat telefon nebo získat konkrétní informace o zákaznickém účtu, zavolejte prosím operátora linky Vodafone péče o zákazníky na čísle *77 nebo 800 77 00 77, případně Vodafone firemní péče o zákazníky na čísle *77 nebo 800 77 22 77.

Ze zahraničí volejte +420 776 977 100 (za hovor zaplatíte jako za běžný hovor do ČR dle vašeho roamingového tarifu. Více informací zde).

Tísňová volání

Tísňová volání jsou bezplatné hovory směrované na jednotné evropské číslo tísňového volání a na národní čísla tísňových volání.

Pro tísňová volání jsou stanovena tato čísla:

  • 112 - jednotné evropské číslo tísňového volání;
  • 150 - Hasičský záchranný sbor ČR;
  • 155 - Zdravotnická záchranná služba;
  • 158 - Policie ČR;
  • 156 - obecní (městská) policie (není dostupné na celém území ČR).

V případě volání na některou z tísňových linek vždy uveďte:

  • vaše jméno a příjmení;
  • telefonní číslo, ze kterého voláte;
  • co se stalo;
  • pokud možno přesné místo události;
  • podle požadavku pracovníka operačního střediska další potřebné údaje.

Pokud voláte některé z tísňových čísel, pracovník operačního střediska se vám ohlásí: "Tísňové volání" a uvede název složky, do které jste se dovolali (Hasiči, Záchranná služba, Policie, případně Městská policie).

Myslete na to, že čísla tísňového volání slouží výhradně pro případy nouzových situací, a nesmí být proto v žádném případě zneužívána. Pokud máte děti, vysvětlete jim prosím, že zbytečné blokování linky může vážně ohrozit životy všech, kteří v dané chvíli pomoc skutečně potřebují.

Další informace o tísňovém volání:

  • Tísňové volání je bezplatné. Můžete ho použít, i když máte zablokované odchozí hovory. Tísňové číslo 112 je dostupné dokonce i bez SIM karty.
  • Operačnímu a informačnímu středisku Integrovaného záchranného systému ČR, které provozuje pracoviště pro příjem těchto volání, je Vodafone povinen zpřístupnit lokalizační a jiné údaje umožňující identifikaci volajícího a jeho polohy - jméno, příjmení, adresu, místo volání atd.
  • Vodafone je oprávněn zpracovávat tyto údaje při každém přenosu volání na čísla tísňového volání, a to i přes dočasný zákaz či neexistenci souhlasu volajícího (dotyčného účastníka).
  • Za zneužití tísňového volání hrozí postižení zákonnou sankcí.

Výběrové řízení

Jestli chcete zařadit Vodafone do výběrového řízení na poskytování telekomunikačních služeb, můžete nás kontaktovat na:

  • E-mailu: tendr@vodafone.cz
  • Adrese: Vodafone Czech Republic a.s., Oddělení Tendr, náměstí Junkových 2, 155 00, Praha 5

Nezapomeňte nám zanechat údaje:

  • IČO, název firmy, jméno a číslo/ e-mail kontaktní osoby, podmínky výběrového řízení.
  • Těšíme se na spolupráci s Vámi!

A co bude dál?

  • Jakmile nám pošlete svoji pozvánku do výběrového řízení, ozve se vám náš obchodní zástupce a domluví podrobnosti.

Kontrola stavu objednávky pro přenos čísla

Potřebujete si zjistit, v jakém stavu je vaše objednávka pro přenos čísla? Zjistíte to zde.

Nabídka pozemku pro výstavbu antenního zařízení

Máte pozemek a chcete nám ho nabídnou pro výstavbu antenního zařízení? Tady máte možnost! Stačí vyplnít formulář a my se vám ozveme.

Pomohly vám informace na této stránce?