Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

18. dubna 2024

Vodafone Business investuje v Česku tři čtvrtě miliardy do rozvoje ICT služeb a vytvoří téměř 70 nových pracovních míst

Kromě značky Vodafone na českém trhu funguje i značka Vodafone Business, která zahrnuje produkty a služby pro firemní zákazníky. Ta nyní výrazně rozšíří svou nabídku takzvaných managovaných služeb se zaměřením na kybernetickou bezpečnost, řízení datových sítí, cloudové technologie nebo internet věcí. Jde o investici, která během čtyř let dosáhne bezmála 750 milionů korun a která přispěje k digitalizaci českých firem a průmyslu.

Téměř sedm desítek nových lidí přijme a 750 milionů korun investuje během čtyř let společnost Vodafone Czech Republic do oblasti ICT a managovaných služeb. Jde zejména o řešení v oblasti internetu věcí, kyberbezpečnosti (včetně expertízy k tématu nové evropské směrnice NIS2) nebo o cloudové služby. Dále o služby podporující moderní způsoby práce jako Microsoft 365, Microsoft Copilot nebo Google Workspace. Stejně tak o softwarově řízené firemní sítě (například SD-WAN) a 5G privátní sítě. To vše firma nabízí podnikům pod značkou Vodafone Business. 

„Podpoříme růst podnikání v nejrůznějších odvětvích, regionální rozvoj i digitální transformaci, pokud jde o budoucnost práce, vyšší efektivitu nebo o zlepšování bezpečnosti dat firem i institucí. Managované služby znamenají, že nejen dodáme IT řešení, ale také odborníka, garanci nebo třeba dohled, který se o IT řešení bude dál starat a podle zákazníkových potřeb ho optimálně upravovat,“ říká Veronika Brázdilová, viceprezidentka Vodafonu pro firemní zákazníky.

Stamilionové investice Vodafonu půjdou jak do rozvoje jeho ICT služeb, tak i do expertízy lidí v této oblasti. „Cílem je příjmy v oblasti ICT služeb minimálně zdvojnásobit,“ dodává Veronika Brázdilová.