Vodafone

Elektronická evidence tržeb pro podnikatele

Vystavujte zákazníkovi při nákupu elektronickou účtenku přímo z vašeho mobilu či tabletu.

Základní obsah
Navíc
Měsíčně

Jednoduchý prodej produktů

Vytvoření reportů

Možnost připojit mobilní tiskárnu, platební terminál

+ neomezené množství položek

+ hromadný import položek přes PC

Jednoduchý prodej produktů

Vytvoření reportů

Možnost připojit mobilní tiskárnu, platební terminál

+ neomezené množství položek

+ funkce navíc pro restaurace, kavárny, rychlé občerstvení a prodejny textilu

+ hromadný import položek přes PC

+ efektivní práce se zákazníky pomocí zabudovaného CRM

+ kompletní správa skladu

Ceny jsou včetně DPH.

Představení Vodafone ePokladny

Videonávod

Stáhněte si plnou verzi ePokladny

   

Potřebujete vyřešit zákonnou povinnost pro EET? Zavoláme vám.

Zanechte nám na sebe číslo a my se Vám ozveme zpět. Náš specialista vám doporučí ten správný tarif na míru vašemu podnikání.

Hlavní výhody

Více informací

Objevte více o této službě - další výhody, demoverzi, požadavky služby, dokumenty ke stažení a mnohé další.

Další výhody Vodafone ePokladny

Informace o tržbách budou odcházet přímo na server Ministerstva financí ČR

Možnost přednastavení prodejních artiklů

Možnost propojení s platebním terminálem

Jak EET pokladna od Vodafonu funguje

Když má organizace chytrý telefon nebo tablet, nepotřebuje už nic dalšího. Jednoduše si nainstaluje aplikaci (iOS, Android) a používá ji k elektronické evidenci tržeb. Toto základní řešení je ideální pro obchodníky v terénu, například na trzích.

Aplikaci je možné spojit s mobilním platebním terminálem (mPOS) a přijímat kromě hotovosti i platební karty. K zařízení jde připojit i kapesní tiskárnu Bixolon na baterie pro rychlý a finančně nenáročný tisk účtenek, kterou si u nás můžete rovněž pořídit.

Aktuální novinky ohledně elektronické evidence tržeb naleznete na stránkách Finanční správy.

Vyzkoušejte demoverzi ePokladny už nyní!

Stáhněte si demoverzi Vodafone ePokladny do svého telefonu či tabletu a otestujte si ji. Můžete si tak vyzkoušet vytváření zboží/služeb, nastavování cen a DPH, uskutečněné prodeje, evidenci transakcí a mnohé další.

   

Více o Vodafone ePokladně

mobile trigger 1

První spuštění a nastavení

  • Při prvním spuštění aplikace žádá uživatele o souhlas s licenčními podmínkami a vložení Licenčního klíče a hesla
  • Poté je možnost aplikaci připojit k externím periferiím:
    • Bluetooth mPOS (platební terminál)
    • Bluetooth tiskárna Bixolon SPP-R200II
  • Aplikace Vodafone ePokladna neumožňuje měnit zemi místa podnikání nebo měnu
  • V sekci Nastavení je možné upravovat osobní nastavení aplikace (jazyk, zabezpečení)
  • Nastavení platebního terminálu mPOS umožňuje vypínat a zapínat přijímání platebních karet, aktivovat terminál mPOSa nastavit upozornění v současné době aplikace podporuje mPOS terminály vydávané společností Česká Spořitelna, a.s.
  • Obchodníkovi je umožněno nastavení výchozí měny nebo slevy (u nových transakcí, zboží)
  • Obchodník může nastavit další věci, které potřebuje mít například na vydávané účtence a lze nastavit
    • nastavení DPH
    • údaje o společnosti (název, IČO, adresu)
    • logo účtenky
  • Aplikace Vodafone ePokladna neumožňuje měnit zemi místa podnikání

mobile trigger 2

Licence

  • Licenční klíč a Heslo pro licenční klíč jsou zákazníkovi zaslány emailem nebo pomocí SMS v okamžiku, kdy si licenci zakoupí.
  • Kromě licenčních údajů lze vybrat i Velikost displeje a to buď pro:
    • mobilní telefon
    • tablet
  • Podle zvoleného displeje se přizpůsobí vzhled aplikace danému zařízení.
  • Po vyplnění výše uvedených polí a stisknutí Přihlásit se, dojde k online ověření licence – je proto nutné být online

mobile trigger 3

Seznam položek

  • Sekce Seznam položek slouží obchodníkovi pro zadání jeho zboží nebo služeb
  • Každá položka musí mít uveden popisný název a cenu
  • Další vlastnosti výrobku je možné upravovat podle potřeby

mobile trigger 4

Prodej

  • Abyste mohli prodávat, je potřeba zadat do aplikace Vaše zboží či služby

Zadání přímo do aplikace

  • V Aplikaci jednoduše v sekci Zboží přidáte položku po položce

Zadání z webového portálu

  • V administračním webovém portálu na adrese https://epokladna.vodafone.cz pohodlně naimportujete položky, které si předem připravíte.
  • Položky se automaticky synchronizují do mobilní aplikace okamžitě, jakmile je v režimu online.

mobile trigger 5

Platba kartou / v hotovosti / QR kód

Platba v hotovosti

  • Pro příjem tržeb v hotovosti nebo stravenkami

Platba kartou

  • Pro platbu kartou je nutný externí mPOS terminál, který slouží pro zadání platby bezkontaktní, čipovou nebo magnetickou platební kartou.

Platba QR kódem

  • Pro zákazníky vlastnící MasterCard Mobile peněženku je možné platit bez použití karty – více informací na webu MasterCard: http://www.mastercardmobile.cz/
  • Aplikace zobrazí QR kód, který zákazník naskenuje svým mobilem a potvrdí následně transakci

mobile trigger 6

Účtenka

  • Po dokončení transakce se zobrazí účtenka
  • Obchodník má možnost účtenku vytisknout nebo poslat e-mailem
  • Účtenka se tiskne vždy automaticky, když je povolený tisk a připojena tiskárna

mobile trigger 7

Specifické transakce

  • Storno transakce (pro mPOSterminál)
    • storno transakce je možné pro poslední provedenou transakci, bez předchozího restartu terminálu
    • PIN kód chrání transakci, obchodník musí PIN zadat, pokud chce pokračovat
  • Vrácení peněz
    • transakce Vrácení peněz se používá nejčastěji při reklamaci zboží
    • kromě nastavení PIN kódu může být zvoleno další nastavení zabezpečení (použití magnetické karty přes terminál mPOS)
  • Uzavření dávky -Closebatch (pro mPOSterminál)
    • funkce se používá pro ukončení všech neuzavřených transakcí. Všechny transakce od posledního využití funkce Uzavření dávky budou vyrovnány a obchodník obdrží své peníze
  • Test spojení
    • slouží k ověření připravenosti terminálu ke zpracovávání transakcí
  • Duplikát účtenky
    • používá se v situacích, kdy došlo k přerušení komunikace mezi mobilním zařízením a terminálem mPOS
  • Mezisoučet (pro mPOSterminál)
    • funkce se používá, pokud se při uzavření transakce nezpracujírůzná čísla dávky
    • porovnává záznamy o nezpracovaných transakcích a pomůže nastavit správnéčíslo dávky v terminálu

Pomohly vám informace na této stránce?