Vodafone

Elektronická evidence tržeb pro podnikatele

Vystavujte zákazníkovi při nákupu elektronickou účtenku přímo z vašeho mobilu či tabletu.

Základní obsah
Navíc
Měsíčně

Jednoduchý prodej produktů

Vytvoření reportů

Možnost připojit mobilní tiskárnu, platební terminál

+ neomezené množství položek

+ hromadný import položek přes PC

Jednoduchý prodej produktů

Vytvoření reportů

Možnost připojit mobilní tiskárnu, platební terminál

+ neomezené množství položek

+ funkce navíc pro restaurace, kavárny, rychlé občerstvení a prodejny textilu

+ hromadný import položek přes PC

+ efektivní práce se zákazníky pomocí zabudovaného CRM

+ kompletní správa skladu

Ceny jsou včetně DPH.
Je možné zakoupit i licenci Vodafone ePokladna Mini.

Jak EET pokladna od Vodafonu funguje

Když má organizace chytrý telefon nebo tablet, nepotřebuje už nic dalšího. Jednoduše si nainstaluje aplikaci (iOS, Android) a používá ji k elektronické evidenci tržeb. Toto základní řešení je ideální pro obchodníky v terénu, například na trzích.

Aplikaci je možné spojit s mobilním platebním terminálem (mPOS) a přijímat kromě hotovosti i platební karty. K zařízení jde připojit i kapesní tiskárnu Bixolon na baterie pro rychlý a finančně nenáročný tisk účtenek, kterou si u nás můžete rovněž pořídit.

Aktuální novinky ohledně elektronické evidence tržeb naleznete na stránkách Finanční správy.

Stáhněte si plnou verzi ePokladny

   

Představení Vodafone ePokladny

Videonávod

Vyzkoušejte demoverzi ePokladny už nyní!

Stáhněte si demoverzi Vodafone ePokladny do svého telefonu či tabletu a otestujte si ji. Můžete si tak vyzkoušet vytváření zboží/služeb, nastavování cen a DPH, uskutečněné prodeje, evidenci transakcí a mnohé další.

   

Potřebujete vyřešit zákonnou povinnost pro EET? Zavoláme vám.

Hlavní výhody

Více informací

Objevte více o této službě - další výhody, požadavky služby, dokumenty ke stažení a mnohé další.

Další výhody Vodafone ePokladny

Informace o tržbách budou odcházet přímo na server Ministerstva financí ČR

Možnost přednastavení prodejních artiklů

Možnost propojení s platebním terminálem

Více o Vodafone ePokladně

mobile trigger 1

První spuštění a nastavení

  • Při prvním spuštění aplikace žádá uživatele o souhlas s licenčními podmínkami a vložení Licenčního klíče a hesla
  • Poté je možnost aplikaci připojit k externím periferiím:
    • Bluetooth mPOS (platební terminál)
    • Bluetooth tiskárna Bixolon SPP-R200II
  • Aplikace Vodafone ePokladna neumožňuje měnit zemi místa podnikání nebo měnu
  • V sekci Nastavení je možné upravovat osobní nastavení aplikace (jazyk, zabezpečení)
  • Nastavení platebního terminálu mPOS umožňuje vypínat a zapínat přijímání platebních karet, aktivovat terminál mPOSa nastavit upozornění v současné době aplikace podporuje mPOS terminály vydávané společností Česká Spořitelna, a.s.
  • Obchodníkovi je umožněno nastavení výchozí měny nebo slevy (u nových transakcí, zboží)
  • Obchodník může nastavit další věci, které potřebuje mít například na vydávané účtence a lze nastavit
    • nastavení DPH
    • údaje o společnosti (název, IČO, adresu)
    • logo účtenky
  • Aplikace Vodafone ePokladna neumožňuje měnit zemi místa podnikání

mobile trigger 2

Licence

  • Licenční klíč a Heslo pro licenční klíč jsou zákazníkovi zaslány emailem nebo pomocí SMS v okamžiku, kdy si licenci zakoupí.
  • Kromě licenčních údajů lze vybrat i Velikost displeje a to buď pro:
    • mobilní telefon
    • tablet
  • Podle zvoleného displeje se přizpůsobí vzhled aplikace danému zařízení.
  • Po vyplnění výše uvedených polí a stisknutí Přihlásit se, dojde k online ověření licence – je proto nutné být online

mobile trigger 3

Seznam položek

  • Sekce Seznam položek slouží obchodníkovi pro zadání jeho zboží nebo služeb
  • Každá položka musí mít uveden popisný název a cenu
  • Další vlastnosti výrobku je možné upravovat podle potřeby

mobile trigger 4

Prodej

  • Abyste mohli prodávat, je potřeba zadat do aplikace Vaše zboží či služby

Zadání přímo do aplikace

  • V Aplikaci jednoduše v sekci Zboží přidáte položku po položce

Zadání z webového portálu

  • V administračním webovém portálu na adrese https://epokladna.vodafone.cz pohodlně naimportujete položky, které si předem připravíte.
  • Položky se automaticky synchronizují do mobilní aplikace okamžitě, jakmile je v režimu online.

mobile trigger 5

Platba kartou / v hotovosti / QR kód

Platba v hotovosti

  • Pro příjem tržeb v hotovosti nebo stravenkami

Platba kartou

  • Pro platbu kartou je nutný externí mPOS terminál, který slouží pro zadání platby bezkontaktní, čipovou nebo magnetickou platební kartou.

Platba QR kódem

  • Pro zákazníky vlastnící MasterCard Mobile peněženku je možné platit bez použití karty – více informací na webu MasterCard: http://www.mastercardmobile.cz/
  • Aplikace zobrazí QR kód, který zákazník naskenuje svým mobilem a potvrdí následně transakci

mobile trigger 6

Účtenka

  • Po dokončení transakce se zobrazí účtenka
  • Obchodník má možnost účtenku vytisknout nebo poslat e-mailem
  • Účtenka se tiskne vždy automaticky, když je povolený tisk a připojena tiskárna

mobile trigger 7

Specifické transakce

  • Storno transakce (pro mPOSterminál)
    • storno transakce je možné pro poslední provedenou transakci, bez předchozího restartu terminálu
    • PIN kód chrání transakci, obchodník musí PIN zadat, pokud chce pokračovat
  • Vrácení peněz
    • transakce Vrácení peněz se používá nejčastěji při reklamaci zboží
    • kromě nastavení PIN kódu může být zvoleno další nastavení zabezpečení (použití magnetické karty přes terminál mPOS)
  • Uzavření dávky -Closebatch (pro mPOSterminál)
    • funkce se používá pro ukončení všech neuzavřených transakcí. Všechny transakce od posledního využití funkce Uzavření dávky budou vyrovnány a obchodník obdrží své peníze
  • Test spojení
    • slouží k ověření připravenosti terminálu ke zpracovávání transakcí
  • Duplikát účtenky
    • používá se v situacích, kdy došlo k přerušení komunikace mezi mobilním zařízením a terminálem mPOS
  • Mezisoučet (pro mPOSterminál)
    • funkce se používá, pokud se při uzavření transakce nezpracujírůzná čísla dávky
    • porovnává záznamy o nezpracovaných transakcích a pomůže nastavit správnéčíslo dávky v terminálu

Pomohly vám informace na této stránce?