Touto změnou reagujeme na přání našich zákazníků, aby byla správa služeb ve Vodafonu co nejjednodušší. Změna v přihlašování proběhne postupně u všech zákazníků.
Přihlašování e-mailem můžete využít pro přihlášení do samoobsluhy Můj Vodafone na webu a do aplikace Můj Vodafone. Pro přihlašování budete používat svůj e-mail a vlastní heslo. Jakmile si nastavíte přihlašování e-mailem, přestane vám fungovat přihlašování číselným heslem. To ale budete stále potřebovat při:
Číselné heslo však kdykoliv najdete v Můj Vodafone na webu a v aplikaci Můj Vodafone.
Na e-mail, který používáte pro přihlášení do Můj Vodafone, vám čas od času můžeme poslat naše obchodní sdělení, jako jsou newslettery a jiné nabídky. Pokud už o tyto novinky nebudete mít zájem, můžete zasílání obchodních sdělení od Vodafonu zrušit pomocí odkazu, který najdete na konci každého e-mailu, který obchodní sdělení obsahuje.
V rámci zjednodušování, ale hlavně zlepšení bezpečnosti, chceme sjednotit možnosti přihlašování, a proto jsme přistoupili ke změně přihlašování e-mailem. Jedná se o standard v online světě a e-mail pro přihlášení je vyžadován i u jiných firem než jen u nás. Tato změna nám v budoucnu umožní další zlepšování služeb a jejich bezpečnosti a vám přinese jednodušší možnosti přihlašování napříč různými účty, pro které budete moci využít jeden e-mail. Proto bohužel nenabízíme možnost zachování stávající možnosti přihlašování.
Pokud se změnou na přihlašování e-mailem nebudete souhlasit, tak už přístup do webové samoobsluhy a aplikace Můj Vodafone bez nastavení nového přihlašování nebude možný. Po přihlášení pomocí čísla služby (nebo číslem plátce) budete navedeni na stránku, kde si aktivujete přihlašování e-mailem.