Pro přihlášení potřebujete heslo.
Pokud máte na svém zákaznickém účtu více telefonních čísel (služeb), je potřeba se přepnout na příslušné telefonní číslo přes sekci Můj účet.
Ve zprávě budete mít uvedeno, do kdy máte k dispozici maximální rychlost připojení.
Když u nás máte více služeb, po přihlášení vidíte na hlavní obrazovce údaje k jedné z nich. Pokud se potřebujete přepnout na jiné mobilní číslo nebo jinou službu, postupujte následovně:
Po kliknutí na tlačítko Můj účet (vpravo dole) se objeví nabídka, kde je hned nahoře uvedené vaše jméno (nebo název firmy) a vedle něj je šipka dolů.
Pokud používáte e-mailové přihlašování pro více zákaznických účtů, uvidíte nejdřív názvy dostupných zákaznických účtů, až po výběru jednoho z nich si vybíráte konkrétní číslo služby.
Hodit se vám to může například pro využití Zrychlení na maximum nebo aktivaci neomezených dat v případě výpadku internetu.