Jak funguje balíček Neomezená data na 24 hodin / na 7 dní - datový balíček po dobu výpadku pevného internetu?

  • Díky balíčku Neomezená data na 24 hodin zůstanete ve spojení i ve chvíli, kdy dojde k náhlému či plánovanému výpadku pevného internetu.
  • Pokud u vás modernizujeme naši pevnou síť a může tak docházet k opakovanému přerušení připojení, nabídneme vám v samoobsluze Neomezená data na týden. Po aktivaci balíčku tak budete mít data aktivní rovnou na 7 po sobě jdoucích dní. 

Co díky balíčku Neomezená data na 24 hodin / na 7 dní získám?

  • Po aktivaci, kterou vám potvrdíme SMSkou, budete mít u svého mobilního čísla k dispozici neomezená data s neomezenou rychlostí (podle možností sítě) na dobu 24 hodin nebo 7 po sobě jdoucích dní.
  • Data můžete použít i pro další zařízení v domácnosti (počítač, tablet atp.) - stačí, když v telefonu zapnete funkci hotspotu. Díky tomu si vytvoříte vlastní Wi-Fi, ke které připojíte svá další zařízení.
  • Balíček je určený všem našim zákazníkům s Pevným internetem (Kabel / DSL / Fibre), kteří u nás zároveň mají i mobilní telefonní číslo a obě služby mají na stejném zákaznickém účtu.

Jak si balíček Neomezená data na 24 hodin / na 7 dní zapnu?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone na webu nebo přes mobilní aplikaci Můj Vodafone.

Přihlaste se tím telefonním číslem, ke kterému chcete balíček zapnout. Pro přihlášení potřebujete heslo.

V aplikaci i v Můj Vodafone na webu uvidíte možnost aktivace přes informační banner přímo na hlavní stránce po přihlášení. Na něj stačí kliknout a postupovat podle instrukcí.

Využít také můžete přímý odkaz pro neomezená data na 24 hodin nebo neomezená data na 7 dní.

Je dobré vědět:

  • Balíček si můžete zapnout jen ve chvíli, kdy u vašeho Pevného internetu evidujeme výpadek nebo plánovanou údržbu.
  • Pokud vás o plánované údržbě informujeme s předstihem pomocí e-mailu, můžete od nás odkaz pro aktivaci dostat také v e-mailu. I v tomto případě platí, že zapnutí balíčku bude možné až ve chvíli, kdy reálně dojde k výpadku pevného internetu.
  • Pokud by výpadek trval déle než 24 hodin, můžete si balíček stejným způsobem zapnout znovu.
  • Pokud u vás modernizujeme naši pevnou síť, tak budete mít data aktivní rovnou na 7 po sobě jdoucích dní. 
  • Tento datový balíček si můžete zapnout k telefonnímu číslu, u kterého běžně data využíváte. Pokud byste u svého čísla žádný standardní datový balíček neměli nebo by na něm bylo připojení zablokované, nebude bohužel aktivace balíčku Neomezená data na 24 hodin / na 7 dní fungovat.
  • Data můžete získat k jakémukoliv telefonnímu číslu, které je na stejném zákaznickém účtu (je vedeno na stejného majitele), jako pevný internet.
  • Hodinu před koncem platnosti balíčku vás budeme informovat SMSkou, abyste věděli, kdy vám neomezená data vyprší.
  • Pokud už u svého čísla neomezená data používáte, tento balíček si zapnout nemůžete. Svá neomezená data však bez obav můžete využít jako "záložní připojení".

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone