Co mám dělat, pokud se aktualizace set-top boxu nedaří?

V případě nepodařené aktualizace set-top boxu se vám zobrazí informační zpráva ve znění, že se aktualizace softwaru nezdařila nebo selhala. V takovém případě prosím zkontrolujte:

  • Zda je vaše připojení na internet funkční. Doporučujeme provést restart (vypnutí a zapnutí) vašeho modemu a následně také set-top boxu. Restart provedete nejlépe tak, že zařízení na pár desítek sekund odpojíte od elektřiny.
  • Nedošlo k uvolnění některého z kabelů? Set-top box by měl být propojený s vaším modemem pomocí síťového kabelu.

Pokud jste vše zkontrolovali a připojení k internetu je funkční, měla by se aktualizace stáhnout, případně prosím počkejte do druhého dne. Kdyby potíže s instalací dál trvaly, kontaktujte nás a společně se na to podíváme.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone