Pokud chcete dát přístup do samoobsluhy také někomu jinému, můžete mu dát náhled na jednotlivé služby (uživatelský přístup) nebo rovnou na všechny služby z jednoho společného Vyúčtování (přístup plátce). Ten, komu přístup udělíte, pak bude používat svůj vlastní e-mail a heslo a uvidí množství informací podle toho, jaký přístup mu udělíte.
K přihlášení využijte svůj e-mail a heslo.
Na této stránce uvidíte všechny zákaznické účty, ke kterým máte pod svým e-mailem přístup a také naopak jiné e-mailové účty, kterým jste přístup udělili.
Můžete si tu také zobrazit podrobnou nápovědu.
Přístup pro plátce můžete udělit až 5 různým lidem (e-mailům), přístup pro uživatele můžete udělit pro každou službu jen jeden.
Platnost e-mailu je omezená, proto nezapomeňte dotyčného informovat, aby nastavení co nejdříve dokončil.
Pokud například dáváte přístup svému kamarádovi, který už přihlašování do Můj Vodafone přes e-mail využívá pro své telefonní číslo, jednoduše vybere, že už Můj Vodafone profil používá, přihlásí se svým e-mailem a heslem a po přihlášení potvrdí přijetí přístupu. Po přihlášení pak najde možnost přepínání mezi službami z jiných zákaznických účtů v nabídce Účet (tlačítko se siluetou postavy). Pokud by váš kamarád zatím žádné přihlašování e-mailem nepoužíval, podle pokynů si ho nově vytvoří.
K přihlášení využijte svůj e-mail a heslo.
Na této stránce uvidíte všechny zákaznické účty, ke kterým máte pod svým e-mailem přístup a také naopak jiné e-mailové účty, kterým jste přístup udělili.
Změnu ještě jednou potvrďte ve shrnutí a pak se už e-mail, který jste odebrali, nebude moct přihlásit a zobrazit si vaše služby.