Vodafone

Vodafone vzdálená podpora

Máte potíže nebo si nevíte rady s nastavením svého telefonu či počítače? Díky aplikaci TeamViewer to můžete nechat na nás.


Telefon i tablet vám nastavíme, jak potřebujete.


Pomůžeme rozběhnout naše služby i na notebooku.

Nemusíte nic dělat. Náš operátor se o všechno postará.

Telefon a tablet

Jak spustit vzdálenou podporu na telefonu nebo tabletu.

Stáhněte si aplikaci TeamViewer
a nainstalujte ji. Aplikace je dostupná pro Android, iOS i Windows Phone.
Spusťte aplikaci TeamViewer
a počkejte, než se zobrazí vaše ID a heslo, které sdělíte operátorovi.
Operátor se vzdáleně připojí
a pomůže vám, s čím budete potřebovat. O nic dalšího se nestaráte.

Stáhnout aplikaci TeamViewer

Dostupné na App Store Získejte na Google play

Notebook, PC a Mac

Jak spustit vzdálenou podporu v notebooku a počítači s Windows nebo OS X.

Stáhněte si aplikaci TeamViewer
a nainstalujte ji. TeamViewer 10 je dostupný pro Windows i OS X.
Spusťte aplikaci Teamviewer
a počkejte, než se zobrazí vaše ID a heslo, které sdělíte operátorovi.
Operátor se vzdáleně připojí
a pomůže vám, s čím budete potřebovat. O nic dalšího se nestaráte.


Stáhnout pro Windows Stáhnout pro Mac 

Často kladené otázky

Mohu se spojit s pracovníkem technické podpory rovnou z aplikace? 

Vodafone vzdálenou podporu můžete využít až tehdy, kdy se na tom při spojení s některým z pracovníků domluvíte.

Je používání Vodafone vzdálené podpory pomocí aplikace TeamViewer bezpečné?

  • Ano. Zabezpečení dat zákazníka při spojení je u nás vždy na prvním místě. Pracovník Vodafone technické podpory má přístup k vašemu zařízení za vašeho vědomí. K připojení dojde až po vašem ústním souhlasu a ověření hesla v aplikaci.
  • Jakmile bude pracovník Vodafone technické podpory připojen k vašemu zařízení přes aplikaci TeamViewer, uvidíte na displeji přesně co a kde ve vašem zařízení provádí.
  • Můžete kdykoli a bez obav spojení ukončit.
  • Po ukončení spojení není možné, aby se pracovník Vodafone technické podpory mohl znovu připojit bez vašeho vědomí a vašeho souhlasu.

Je používání Vodafone vzdálené podpory zdarma?

Ano, aplikace TeamViewer (ve verzi pro nekomerční použití) a služba samotná jsou zdarma pro všechny zákazníky Vodafonu. Poplatek za přenesená mobilní data se řídí dle vašeho aktivního datového tarifu.

Jaké operační systémy může vzdálenou podporu využít?

Vodafone vzdálená podpora je dostupná skrze aplikaci TeamViewer pro následující operační systémy:

Windows (requires IE 8.0 and later)

  • Windows 10 / 8.1 / 8 / 7 / Vista / XP
  • Windows 2000 / Millennium Edition / NT (Service Pack 6a, at least IE 5.5) / 98*
  • Windows Server 2012R2 / 2012 / 2008R2 / 2008 / 2003 / 2000*
  • Windows Home Server / Home Server 2011
  • Připojení je možné pouze na TeamViewer verze 10

Mac OS

  • Mac OS X 10.7 and later
  • Mac OS X 10.6 / 10.5 / 10.4*
  • Připojení je možné pouze na TeamViewer verze 10 

Android

  • TeamViewer QuickSupport: Android version 4.0 a novější

iOS

  • TeamViewer QuickSupport: iOS 5.0 a novější

BlackBerry

  • TeamViewer for Remote Control: BlackBerry 10.3 OS a novější

Zůstává aplikace TeamViewer v mém zařízení?

Ano, aplikace po její instalaci v PC, Mac i Smartphonech zůstává nainstalována pro případné další použití. Pokud si ale myslíte, že už ji nebudete potřebovat, jednoduše ji odinstalujte jako běžnou aplikaci.

Svým souhlasem a předáním „Vašeho ID a Hesla (u PC a Mac)“ či „Vašeho ID a potvrzení připojení (u Smartphonů)“ souhlasíte s podmínkami služby Vodafone vzdálená podpora.