Vodafone

Řízení příchozích hovorů pro obce

Je pro vaši firmu klíčové, aby se každý zákazník dovolal? Samozřejmě ano.

Získat nabídku Nastavení

Jak OneNet přivítání funguje

Jednoduše nám stačí říct, na kterém čísle chcete být pro volající k zastižení, a vybrat, kteří zaměstnanci nebo operátoři mohou telefony zvedat. My vám zajistíme, že požadavky veřejnosti či partnerů nezůstanou bez odezvy.

Díky službě budete mít pro veřejnost, partnery nebo dodavatele jedno kontaktní číslo. Může jít o mobilní číslo, pevné, ale také zelené, takže se vám volající dovolají zdarma.

Telefonní číslo ovšem nebude směrováno pouze na jeden telefon, ale na několik, takže již nebudete mít nikdy obsazeno. Sami si určíte, které telefony to budou a jestli na nich bude hovor zvonit postupně (Na dosah), nebo začne vyzvánět na všech zároveň (Najdi mě).

Pokud budete chtít, můžeme vám nastavit také hlasové přivítání (OneNet Přivítání). Volající tak místo běžného vyzvánění uslyší vámi připravenou zprávu.

Pokud budete potřebovat přidat nebo odebrat telefon, na který se hovory přesměrovávají, stačí vše jednoduše nastavit přes OneNet samoobsluhu.

Chcete nabídku na míru pro Vodafone OneNet? Zavoláme vám.

Cenu této služby vždy stanovujeme individuálně podle vašich potřeb. Nechte nám na sebe číslo a náš firemní specialista vám zavolá.

Hlavní výhody

Více informací

Objevte více o této službě - další výhody, požadavky služby, dokumenty ke stažení a mnohé další.

Další výhody OneNet přivítání

Pokud hovoří všichni operátoři, je volající informován, že může vyčkat ve frontě, zavolat později, nahrát vzkaz do hlasové schránky nebo hovor přesměrovat (sami si určíte, jak má být služba nastavena).

Stačí znát odpověď na několik základních otázek (které chcete kontaktní číslo nebo na koho má být hovor směrován) a my vám službu lehce nastavíme.

Službu můžete kdykoli pohodlně ovládat prostřednictvím OneNet samoobsluhy, kde můžete podle potřeby nastavovat počet operátorů, pravidla distribuce hovorů, telefonní čísla apod.

Jak OnetNet přivítání fungují

Má vaše firma malé obchodní oddělení, kde volání zákazníků přijímají obchodní asistentky? Telefon zvedne vždy ta, která je v místnosti. Bohužel se často stává, že hovory nikdo nepřijme, jelikož asistentky vyřizují problémy např. ve skladu nebo v expedici. Manažer se zpravidla ani nedozví, že někdo volal. Dalším problémem je, že pokud se zákazník dovolá, nedovolá se žádný další. Situaci můžete lehce vyřešit. Budete mít jedno kontaktní číslo na firmu, ale vyzvánět bude postupně na více telefonech, aby byly obchodní asistentky vždy k zastižení. V případě, že hovor nikdo nezvedne, přesměruje se přímo na manažera, který se o klíčového zákazníka postará. Veškerá nastavení upravujete přes OneNet samoobsluhu, a můžete se tak flexibilně přizpůsobovat aktuálním potřebám své firmy.

Pokud je pro vás důležité, aby všichni pracovníci ve styku se zákazníkem používali stejné společné telefonní číslo, je služba Společná identifikace skupiny volajících pro vás ta pravá. Jde o doplňkovou službu Vodafone OneNet Přivítání. Umožňuje prezentaci OneNet mobilního nebo pevného telefonu kontaktním číslem skupinové služby Vodafone OneNet Přivítání / Přivítání plus. Kontaktní číslo se zobrazuje volanému na displeji jeho telefonu jako číslo volajícího. Volaný, pokud hovor zmešká, se vždy dovolá zpět na číslo Vodafone OneNet Přivítání / Přivítání plus.

Ke stažení