Najdeme komplexní řešení firemní telekomunikace
i pro vás.
Fruitisimo
využívá OneNet
"Za nejdůležitější považujeme nejen dostupné a spolehlivé služby, ale také zajištění dalšího rozvoje a průběžné modernizace služeb. Rozdíl mezi poskytovateli dnes dělá také jakákoliv hodnota navíc, například individuální a proaktivní přístup. Nechceme se o správu a kontrolu služeb starat sami, očekáváme to od poskytovatele služby, a to Vodafone bez výhrad splňuje."
Antonín Šimík
MND
Využívá OneNet
"Využíváme OneNet téměř v plné šíři od mobilních a pevných linek přes pevné datové připojení až po nadstavbové ICT služby a oceňujeme osobního konzultanta. Certifikát Best in Test, který Vodafone nedávno získal, je pro nás známkou kvality, svědčí o tom, že jsme vsadili na dobrého partnera a že se nám naše rozhodnutí přejít k Vodafonu vyplatilo."
Jaroslav Drahovzal
Oresi
využívá OneNet
"Vodafone je natolik dobře etablovaná značka a společnost, že přechod k němu od jiného operátora nevnímám jako risk. Kontaktní osoba ve Vodafonu nám navíc dodává velký pocit jistoty. Můžeme s ní vše probrat, je nám plně k dispozici a dohlíží na řešení všech našich provozních požadavků, ale také na výhodnost našeho portfolia."
Jindřich Melichar
BUSHMAN
využívá Mobilní připojení k internetu
"Spolupráce s Vodafonem funguje výborně, vždy se snadno dohodneme. Využíváme klasické hlasové SIM karty s datovými službami, ale i samotné datové SIM a například také službu sledování vozového parku. Prostřednictvím mobilních telefonů funguje i naše infolinka.Kdykoli jsme potřebovali něco vyřešit, Vodafone nám vždy vyšel vstříc, takže jsme třeba mohli telefony pořídit snáze a výhodněji."
Tomáš Lichtenberg, Jan Hummel
Fruitisimo
využívá Neomezené firemní tarify
"Nejvíce využíváme neomezené tarify včetně datových balíčků. Výhody řešení od Vodafonu vidíme hlavně ve vynikající péči. Administraci služeb lze jednoduše provádět v Internetovésamoobsluze a navíc máme osobního konzultanta, takže je příjemné komunikovat stále se stejnou osobou, která zná naši společnost a umí řešit naše nejčastější požadavky velmi efektivně."
Michal Drozd
Invia.cz
využívá OneNet
"Vyhovuje nám přístup a flexibilita Vodafonu. Neustále s námi komunikují a přicházejí s návrhy, jak služby ještě vylepšit a přizpůsobit nám na míru. Ukazují nám, kam směřují trendy, co je nového v technice a co z toho můžeme mít. Přemýšlejí nad našimi potřebami a my rozhodně nemáme pocit, že by nám vždy chtěli prodat to nejdražší, co třeba nevyužijeme. Také je příjemné, že komunikujeme s jednou kontaktní osobou, což nám významně šetří čas.”
Lucie Jahodová
obchodní ředitelka
využívá OneNet
„Vodafone je opravdu skvělá volba. Využíváme kompletní OneNet řešení – pevné linky, mobilní i datové služby. Veškeré věci díky tomu můžeme řešit z jednoho místa, jednáme pouze s jedním konzultantem, takže vzájemně víme o svých možnostech a dokážeme se snadno dohodnout. Navíc se Vodafone neustále snaží své služby vylepšovat. Pro nás je ale podstatná především spolehlivost, péče a rychlé řešení případných problémů.“
Ing. Eva Štěpánková
majitelka
Díky hlasové privátní síti si budou všichni zaměstnanci volat bez ohledu na to, jaké koncové zařízení používají. Ať už mají mobil, pevnou linku nebo softwarový telefon.
Za všechny služby, které si u nás sjednáte, vám měsíčně vystavíme jedinou fakturu. Tak přehlednou, že ji zkontrolujete za pár vteřin.
Většině firemních zákazníků poskytujeme péči, která je dlouhodobě hodnocena jako jedna z nejlepších v České republice.
využívá OneNet
“S komplexními službami Vodafonu jsme nadmíru spokojeni. Ihned po přechodu jsme pocítili obrovský posun k lepšímu a od svých lidí jsem dosud neslyšel jedinou negativní reakci. Nikdo jiný nám nedokázal nabídnout tak funkční a jednotné řešení, jakým je OneNet. Je skvělé, že ve Vodafonu spolupracujeme s jedinou osobou, která nám poskytuje plný servis – od obchodních až po technické záležitosti. Vnímám Vodafone jako partnera a jako spokojený klient jej kdykoli rád doporučím.”
Jiří Tůma
generální ředitel
využívá OneNet
„Za hlavní výhodu považujeme to, že díky řešení OneNet od Vodafonu nám pro všechny služby stačí být ve spojení s jediným partnerem. Takové řešení je ucelené, spolehlivé a stabilní. V roce 2009 jsme byli první velkou firmou, pro kterou Vodafone zajišťoval kompletní řešení datových a mobilních služeb, a jejich flexibilní přístup k nám přetrval do současnosti. Na všem se lze dohodnout, a to v oblasti neustále se vyvíjejícího trhu vnímáme jako velké plus.”
Milan Teplý
finanční ředitel Madeta a.s.
OneNet je komplexní řešení firemní telekomunikace, nastavené přesně podle konkrétních potřeb každé společnosti. Unikátně propojuje mobilní a pevné linky do jednoho systému. Šetří náklady, ubírá starosti a přináší také řadu dalších výhod, které z tohoto propojení vyplývají.
využívá Virtuální pobočkovou ústřednu
„Jako Klasik Moto jsme se značkou Harley-Davidson s Vodafonem a jeho komplexním řešením OneNet spjatí už 4 roky. Využíváme všechny datové i telefonní služby včetně virtuální pobočkové ústředny. Oceňujeme především flexibilitu Vodafonu a individuální péči, kterou nám poskytuje. Rád zdůrazňuji, že obdivuhodná byla například reakce Vodafonu na zavedení flatových tarifů v dubnu 2013. Okamžitě na situaci na trhu reagoval a nabídl nám individuální řešení a změnu nastavení služeb. Navíc víme, že se můžeme na Vodafone obrátit i s nestandardními požadavky a vždy se nám dostane adekvátního a rychlého řešení."
Jaroslav Vavřina
spolumajitel Harley-Davidson Praha
využívá Hromadné zasílání zpráv
„Nábytkářský byznys je poměrně konzervativní odvětví a moderní komunikace k nám pronikají jen postupně. Ale na ty služby, které nám poskytuje řešení Vodafone OneNet, se můžeme bez obav spolehnout. Vyhovuje mi, že máme u Vodafonu jednu osobu, která se o nás stará, má perfektní přehled o naší situaci a přináší konkrétní návrhy nových služeb a řešení. Díky Vodafonu jsme realizovali například SMS kampaň v Čechách i na Slovensku a obě měly velmi úspěšné výsledky."
Petr Laurich
finanční ředitel KIKA
využívá Managed WiFi
„V našem autosalonu nyní využíváme komplexní řešení OneNet, tedy pevné linky i mobilní služby, pevný i mobilní internet. Všechny telefony nám spadají pod jednu VPN, a hovory tak máme uvnitř firmy zdarma. Oceňuji především tzv. zlaté číslo, tedy virtuální číslo, kam náš zákazník zavolá a automaticky je přesměrován na právě volného zaměstnance. Zákazník nechce slyšet plechovou asistentku na obecném čísle pevné linky, ale kompetentního zaměstnance. Zároveň nám Vodafone pomohl vyřešit problém se selháváním datových spojení. Je pro mě důležité, že služby opravdu fungují. Když jsem byl předtím u jiného poskytovatele datových služeb, docházelo k nečekaným výpadkům. V blízké době chceme začít využívat službu Managed WiFi a vybavit prodejce tablety, aby zákazníkům mohli okamžitě ukazovat různé varianty výbavy a příslušenství našich vozů."
Martin Domanský
majitel firmy
využívá Centrální internet
„Jako velká firma oceňujeme především to, že řešení OneNet spojuje pod jednu střechu všechny služby, které potřebujeme. OneNet zahrnuje jak výhodné volání a data, tak například i mobilní bezpečnost. A nepopírám, že nás zaujala také cena těchto služeb a také přístup Vodafonu k našim požadavkům. Využíváme OneNet téměř v plné šíři. Provozujeme mobilní telefony a pevné linky, datové linky, WiFi připojení na centrále a ADSL v prodejnách, Security box i hosting. Dokonce máme od Vodafonu i server. Pro náš byznys je klíčová hlavně ochrana dat přes Security box. Díky tomuto řešení jsme schopni zachytit případnou hrozbu útoku na náš systém. OneNet nám umožnil mít také vlastní virtuální síť, v rámci které si voláme ve firmě zdarma."
Tomáš Vokurka
vedoucí oddělení IT
využívá Virtuální pokočkovou ústřednu
„Naše společnost je v telekomunikačních rukou Vodafonu už od roku 2008. V rámci řešení OneNet využíváme zhruba 60 SIM karet a pevné linky na virtuální pobočkové ústředně, dále datové připojení včetně propojení všech poboček do jedné zabezpečené sítě. U Vodafonu oceňuji možnost postupného rozšiřování služeb bez nutnosti vstupních investic podle toho, jak se naše firma rozrůstá a také ochotu přizpůsobit nabízené služby našim konkrétním potřebám. Nikdo u Vodafonu nás nezařazuje do nějakých škatulek firemního zákazníka, ale mají k nám vždy osobní přístup a snaží se nám připravit služby opravdu na míru."
Petr Kocian
majitel firmy
využívá Mobilní připojení k internetu
„Vodafone, jako našeho jediného dodavatele telekomunikačních služeb, jsme si zvolili již před lety. Důvod byl jasný – výhodné volání do zahraničí. Zároveň jsme ocenili zákaznickou péči, kterou nám jiný poskytovatel těchto služeb nenabídl. Vyhovuje nám především vlastní obchodník, který s námi vyřeší každý požadavek individuálně a především bez průtahů. U Vodafonu využíváme mobilní volání včetně volání zdarma v rámci firmy, to nám velmi usnadňuje chod prodejen, protože mohou být kdykoliv v kontaktu se svými prodavači a manažery. Díky svým možnostem nám Vodafone nabídl také výhodné sazby na volání do zahraničí, a zlevnilo se tak i volání do sídla mateřské společnosti. V současnosti využíváme také mobilní internet a pevné datové připojení, jehož kapacitu bychom rádi v blízké době navýšili díky využití optické sítě."
Jana Matysová
office manažerka