Vážený zákazníku,
z důvodu dlouhodobého neplacení byla společnost Vodafone nucena ukončit smluvní vztah se společností VBC CZECH s.r.o.
Od vás nyní potřebujeme rozhodnutí (viz níže), které prosím z důvodu včasného zpracování nenechávejte na poslední chvíli.
Ukončením smlouvy s VBC Czech s.r.o. zaniká této společnosti právo k využívání našich služeb na Vámi využívaných telefonních číslech. Pro Vás konkrétně to znamená, že bychom Vám měli čísla zablokovat, protože už za Vaši útratu nemá právně kdo zaplatit.
To samozřejmě neuděláme, ale do 22.10.2015 potřebujeme Vaše rozhodnutí, jak u Vámi využívaných telefonních čísel postupovat dále.
Do té doby zůstane Vaše číslo aktivní a budete moci využívat základní služby, jak jste zvyklí.
Výjimku tvoří služby mezinárodního volání, roamingu a služby třetích stran (např. platby pomocí SMS), kde jsme nuceni přistoupit k dočasnému omezení do doby, než se rozhodnete:
uzavřít smlouvu se společností Vodafone napřímo, bez prostředníka. Smlouvu můžete uzavřít bez závazku nebo se závazkem, případně přejít na předplacenou kartu. Je zde i možnost následně přejít se stávajícím číslem k jinému operátorovi.
ukončit služby na daném telefonním čísle
Budeme samozřejmě velmi rádi, pokud si zvolíte první možnost a služby Vodafonu budete využívat
i nadále.
Připravili jsme pro Vás speciální zvýhodněnou nabídku srovnatelnou s tou, kterou využíváte nyní.
V případě zájmu o zachování čísel a služeb u Vodafonu proveďte prosím následující 4 jednoduché kroky:
Prosíme vyplňte výše uvedený formulář a odešlete jej e-mailem do 22.10.2015 na vyznamny.zakaznik@vodafone.cz, abychom zajistili včasné zpracování Vašeho požadavku.
Přesný postup je uveden níže.
UPOZORNĚNÍ: Na Číslech, ke kterým neobdržíme vyplněný formulář do určeného termínu, bude bohužel ke dni 1.11.2015 ukončeno poskytování služeb.
Stávající tarif | Nabízený tarif Vodafone | Standardní cena | Cena pro Vás (Kč s DPH) | Vodafone tarif obsahuje | Nad rámec tarifu | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Volání | SMS | Data | Volání | SMS | MMS | ||||
Small |
Volání 50 min & 50 MB |
311 |
100 |
50 min |
50 SMS |
50 MB |
1,99 |
1,51 |
4,54 |
Medium |
Volání 100 min |
284 |
142 |
100 min |
|
|
1,99 |
1,51 |
4,54 |
Large |
Volání |
454 |
318 |
250 min |
|
|
1,99 |
1,51 |
4,54 |
Ideal |
Volání |
637 |
470 |
Bez limitu |
Bez limitu |
500 MB |
|
|
4,54 |
Perfekt |
Volání |
954 |
609 |
Bez limitu |
Bez limitu |
1,5 GB |
|
|
4,54 |
Data |
Data |
249 |
174 |
|
|
500 MB |
1,99 |
1,51 |
4,54 |
Data |
399 |
279 |
|
|
1,5 GB |
1,99 |
1,51 |
4,54 |
|
Data |
519 |
363 |
|
|
4 GB |
1,99 |
1,51 |
4,54 |
|
Data |
999 |
500 |
|
|
10 GB |
1,99 |
1,51 |
4,54 |
|
Data fixní |
VDSL 20 |
666 |
533 |
|
|
|
|
|
|
VDSL 40 |
887 |
710 |
|
|
|
|
|
|
|
ADSL 2 |
375 |
301 |
|
|
|
|
|
|
|
ADSL 8 |
666 |
533 |
|
|
|
|
|
|
|
ADSL 16 |
666 |
533 |
|
|
|
|
|
|
V rámci nového zákaznického účtu bude volání mezi Vašimi telefonními čísly i nadále zdarma.
Pokud požadujete data i u tarifů Medium nebo Large, uveďte je do těla e-mailu (výsledná cena tarifu bude pak součet ceny za hlasové a datové služby).
Stávající tarif | Nabízený tarif Vodafone | NOVÉ MINIMÁLNÍ MĚSÍČNÍ PLNĚNÍ |
---|---|---|
Small | Volání 50 min & 50 MB | 50 kč |
Medium | Volání 100 min | 50 kč |
Large | Volání 250 min | 249 kč |
Ideal | Volání neomezeně & 500 MB | 349 kč |
Perfekt | Volání neomezeně & 1,5 GB | 490 kč |
Data | Data 500 MB | 50 kč |
Data 1,5 GB | 249 kč | |
Data 4 GB | 349 kč | |
Data 10 GB | 490 kč |
Vyplňte formulář s požadovanými poli k převodu na Vaši osobu či firmu a zašlete na
uvedenou e-mailovou adresu vyznamny.zakaznik@vodafone.cz.
Daná čísla budou k 1.11.2015 zrušena.
Veškeré výdaje za toto období půjdou na vrub společnosti Vodafone Czech Republic a.s.. Aby nedošlo ke zneužívání, budou omezené některé služby. Bude umožněno pouze volání a SMS v rámci ČR.
Čísla, resp. číselné rozsahy jsou přiděleny Českým telekomunikačním úřadem na základě žádosti jednotlivým operátorům (poskytovatelům služeb elektronických komunikací) a ti je následně dočasně přidělují svým zákazníkům (uživatelům služeb). Mobilní čísla, která Vodafone dříve přidělil společnosti VBC Czech s.r.o. jsou po ukončení smlouvy s VBC Czech s.r.o. opět nepřidělena a Vodafone je může použít pro své další uživatele. Pokud si chcete stávající číslo zachovat, kontaktujte prosím neprodleně společnost Vodafone.
O změnu můžete požádat nejpozději do 22.10.2015 prostřednictvím vyplněného formuláře.
Ano. Do převedení čísla na Vaši osobu/společnost bude možné využívat volání a SMS pouze v rámci ČR.
Stávající čísla jsou nyní ve vlastnictví společnosti Vodafone Czech Republic a.s.. Provozujeme je na vlastní náklady.
Vlastníkem čísel se od 6.10.2015 stane Vodafone Czech Republic a.s.
Výměna SIM karty je spojena s převodem čísla na Vaši osobu/společnost. Původní SIM karty budou po převodu neaktivní a můžete je zahodit.
Proveďte následující kroky:
Nabídku budete moci využít po dobu 24 měsíců i pro nová čísla.
Smlouvu uzavíráte na 24 měsíců.
Ne. VBC Czech porušilo smluvní podmínky vůči Vodafone Czech Republic a.s., zároveň tím porušilo podmínky vůči svým účastníkům a tím po Vás nemůže požadovat žádné sankce.
Kontaktujte nás na Lince péče o významné zákazníky na čísle 800 777780 - volba č.3.
Po převedení čísel na Vaši osobu/společnost budete mít k dispozici linku *077.
Po převodu byla přidělena nová statická IP adresa, kterou jste získal od datového specialisty:
Po převodu byla přidělena nová statická IP adresa, kterou jste získal od datového specialisty:
Ano můžete. Pro postup kontaktujte nového operátora. S převodem/ukončením u Vodafone dojde k výpadku služeb.