Vodafone

Základní informace pro převod čísla ke společnosti Vodafone

Vážený zákazníku,
z důvodu dlouhodobého neplacení byla společnost Vodafone nucena ukončit smluvní vztah se společností VBC CZECH s.r.o.

Od vás nyní potřebujeme rozhodnutí (viz níže), které prosím z důvodu včasného zpracování nenechávejte na poslední chvíli.

Co to pro Vás znamená?

Ukončením smlouvy s VBC Czech s.r.o. zaniká této společnosti právo k využívání našich služeb na Vámi využívaných telefonních číslech. Pro Vás konkrétně to znamená, že bychom Vám měli čísla zablokovat, protože už za Vaši útratu nemá právně kdo zaplatit.
To samozřejmě neuděláme, ale do 22.10.2015 potřebujeme Vaše rozhodnutí, jak u Vámi využívaných telefonních čísel postupovat dále.

Do té doby zůstane Vaše číslo aktivní a budete moci využívat základní služby, jak jste zvyklí.
Výjimku tvoří služby mezinárodního volání, roamingu a služby třetích stran (např. platby pomocí SMS), kde jsme nuceni přistoupit k dočasnému omezení do doby, než se rozhodnete:

  • uzavřít smlouvu se společností Vodafone napřímo, bez prostředníka. Smlouvu můžete uzavřít bez závazku nebo se závazkem, případně přejít na předplacenou kartu. Je zde i možnost následně přejít se stávajícím číslem k jinému operátorovi.

  • ukončit služby na daném telefonním čísle

Budeme samozřejmě velmi rádi, pokud si zvolíte první možnost a služby Vodafonu budete využívat
i nadále.
Připravili jsme pro Vás speciální zvýhodněnou nabídku srovnatelnou s tou, kterou využíváte nyní.

V případě zájmu o zachování čísel a služeb u Vodafonu proveďte prosím následující 4 jednoduché kroky:

  1. Vyberte si novou nabídku
  2. Vyplňte a podepište níže uvedený formulář

    Žádost musí obsahovat 2 přílohy (každá 4 stránky):
    a) vyplněný formulář ve formátu excel (.xls)
    b) vyplněný a podepsaný formulář ve formátu oskenované kopie (.pdf, .jpg, apod.)
  3. Vyzvedněte nové SIM karty, které Vám po zpracování zaslaného formuláře přijdou poštou
  4. Vyměňte si staré SIM karty v telefonu za nové (na základě naší výzvy)

Prosíme vyplňte výše uvedený formulář a odešlete jej e-mailem do 22.10.2015 na vyznamny.zakaznik@vodafone.cz, abychom zajistili včasné zpracování Vašeho požadavku.
Přesný postup je uveden níže.

UPOZORNĚNÍ: Na Číslech, ke kterým neobdržíme vyplněný formulář do určeného termínu,  bude bohužel ke dni 1.11.2015 ukončeno poskytování služeb. 

Časově omezená exkluzivní nabídka u společnosti Vodafone

Stávající tarifNabízený
tarif 
Vodafone
Standardní
cena 
Cena pro Vás
(Kč s DPH)
Vodafone tarif obsahujeNad rámec tarifu
VoláníSMSDataVoláníSMSMMS

Small

Volání

50 min & 50 MB

311

100

50 min

50 SMS

 50 MB

1,99

1,51

4,54

Medium

Volání

100 min

284

142

100 min

 

 

1,99

1,51

4,54

Large

Volání
250 min

454

318

250 min

 

 

1,99

1,51

4,54

Ideal

Volání
neomezeně
& 500 MB

637

470

Bez limitu

Bez limitu

500 MB

 

 

4,54

Perfekt

Volání
neomezeně
& 1,5 GB

954

609

Bez limitu

Bez limitu

1,5 GB

 

 

4,54

Data
mobilní

Data
500 MB

249

174

 

 

500 MB

1,99

1,51

4,54

Data
1,5 GB

399

279

 

 

1,5 GB

1,99

1,51

4,54

Data
4 GB

519

363

 

 

4 GB

1,99

1,51

4,54

Data
10 GB

999

500

 

 

10 GB

1,99

1,51

4,54

Data fixní

VDSL 20

666

533

 

 

 

 

 

 

VDSL 40

887

710

 

 

 

 

 

 

ADSL 2

375

301

 

 

 

 

 

 

ADSL 8

666

533

 

 

 

 

 

 

ADSL 16

666

533

 

 

 

 

 

 

V rámci nového zákaznického účtu bude volání mezi Vašimi  telefonními čísly i nadále zdarma.
Pokud požadujete data i u tarifů Medium nebo Large, uveďte je do těla e-mailu (výsledná cena tarifu bude pak součet ceny za hlasové a datové služby).

Minimální měsíční plnění MSL

Stávající tarifNabízený tarif VodafoneNOVÉ MINIMÁLNÍ MĚSÍČNÍ PLNĚNÍ
Small Volání 50 min & 50 MB 50 kč
Medium Volání 100 min 50 kč
Large Volání 250 min 249 kč
Ideal Volání neomezeně & 500 MB 349 kč
Perfekt Volání neomezeně & 1,5 GB 490 kč
Data Data 500 MB 50 kč
Data 1,5 GB 249 kč
Data 4 GB 349 kč
Data 10 GB 490 kč
  • Hodnota Minimálního měsíčního plnění je částka v Kč vč. DPH
  • Detailní podmínky nápočtu Minimálního měsíčního plnění najdete v centru péče.
  • Pokud zákazník zvolí tarif Volání 100 min a nebo Volání 250 min a kombinuje ho s jakýmkoliv datovým balíčkem z nabídky, výše Minimálního měsíčního plnění je součet obou hodnot, tedy plnění za Volání + plnění za Data

Postup převodu Vašeho mobilního čísla

  1. Zaslat žádost o převod čísla na adresu: vyznamny.zakaznik@vodafone.cz

    Žádost musí obsahovat 2 přílohy (každá 4 stránky):
    a) vyplněný formulář ve formátu excel (.xls)
    b) vyplněný a podepsaný formulář ve formátu oskenované kopie (.pdf, .jpg, apod.)
  2. Pokud bude vše řádně vyplněno, budou Vám do 7 pracovních dnů zaslány nové SIM na Vámi uvedenou doručovací adresu.
  3. Jakmile SIM karty obdržíte, potvrďte prosím převzetí SIM na vyznamny.zakaznik@vodafone.cz
  4. Následně Vás budeme informovat o termínu převodu na Vaše jméno/společnost.
  5. V den převodu je nutné vyměnit původní SIM za nové, které začnou fungovat v průběhu dopoledne téhož dne.
  6. POZOR: PINy na všech nových SIM kartách jsou přednastavené na 1234, proto z bezpečnostních důvodů doporučujeme následnou změnu PINu.

Postup převedení Vaší DSL služby

  1. Zaslat žádost o převod ADSL/VDSL na adresu: vyznamny.zakaznik@vodafone.cz,
    (žádost o převedení ADSL/VDSL je součástí formuláře pro převedení mobilních čísel a je nutné ji zaslat kompletní)
    Žádost musí obsahovat 2 přílohy:
    a) vyplněný formulář ve formátu excel (.xls)
    b) vyplněný a podepsaný formulář ve formátu oskenované kopie (.pdf, .jpg, apod.)
  2. K převodu ADSL/VDSL dojde až po úspěšném převodu mobilních telefonních čísel (po celou dobu bude ADSL/VDSL funkční).
  3. Pokud bude vše řádně vyplněno, bude zákazník prostřednictvím e-mailu a SMS informován o následných krocích (o termínu převodu, o nových přihlašovacích údajích a dalších důležitých informací).
  4. Po převodu je nutné restartovat modem (podržet 10s resetovací tlačítko ) a zadat nové přihlašovací údaje.
  5. V případě, že již nyní zákazník využívá statickou (dedikovanou) IP adresu, bude do 24 pracovních hodin od převodu ADSL/VDSL linky kontaktován specialistou datové podpory, s kterým provedou potřebná nastavení.
  6. POZOR, v den převodu nemusí proběhnout všechny plánované zálohy dat po internetu, doporučujeme proto zálohování pozastavit!

Otázky a odpovědi

Jak mám požádat o převod na mou osobu či firmu?

Vyplňte formulář s požadovanými poli k převodu na Vaši osobu či firmu a zašlete na
uvedenou e-mailovou adresu vyznamny.zakaznik@vodafone.cz.

Co se stane, když nezareaguji a nepožádám o převod?

Daná čísla budou k 1.11.2015 zrušena.

Kdo uhradí mé využívání služeb za období od 6.10. do 31.10.2015?

Veškeré výdaje za toto období půjdou na vrub společnosti Vodafone Czech Republic a.s.. Aby nedošlo ke zneužívání, budou omezené některé služby. Bude umožněno pouze volání a SMS v rámci ČR.

Co udělat, když nechci zůstat u Vodafonu

Čísla, resp. číselné rozsahy jsou přiděleny Českým telekomunikačním úřadem na základě žádosti jednotlivým operátorům (poskytovatelům služeb elektronických komunikací) a ti je následně dočasně přidělují svým zákazníkům  (uživatelům služeb). Mobilní čísla,  která Vodafone dříve přidělil společnosti VBC Czech s.r.o. jsou po ukončení smlouvy s  VBC Czech s.r.o. opět nepřidělena a Vodafone je může použít pro své další uživatele. Pokud si chcete stávající číslo zachovat, kontaktujte prosím neprodleně společnost Vodafone.

Do kdy mohu požádat o změnu?

O změnu můžete požádat nejpozději do 22.10.2015 prostřednictvím vyplněného formuláře.

Budou mé služby nyní nějak omezeny?

Ano. Do převedení čísla na Vaši osobu/společnost bude možné využívat volání a SMS pouze v rámci ČR.

Z jakého důvodu mi omezujete služby?

Stávající čísla jsou nyní ve vlastnictví společnosti Vodafone Czech Republic a.s.. Provozujeme je na vlastní náklady.

Kdo bude vlastníkem mého/mých čísla/čísel od 6.10.2015 ?

Vlastníkem čísel se od 6.10.2015 stane Vodafone Czech Republic a.s.

Proč musím vyměnit SIM karty a co se stane s původními?

Výměna SIM karty je spojena s převodem čísla na Vaši osobu/společnost. Původní SIM karty budou po převodu neaktivní a můžete je zahodit.

Dnes se mi mělo převést číslo a nová SIM karta mi stále nefunguje, co mám dělat?

Proveďte následující kroky:

  1. Restartujte telefon s novou SIM kartou a zadejte PIN 1234 
  2. V případě, že nová SIM karta stále nefunguje, vyzkoušejte původní SIM kartu s Vaším původním PINem. 
  3. Pokud původní SIM karta funguje, nedošlo k převodu a kontaktujte nás na adrese vyznamny.zakaznik@vodafone.cz 
  4. Pokud původní SIM karta nebude fungovat do 12.00 hod, napište na výše uvedenou e-mailovou adresu, do předmětu zadejte „NEFUNKČNÍ SIM“ a uveďte na sebe náhradní telefonický kontakt. Zároveň si připravte číslo nové SIM karty pro ověření.

Jak dlouho budu moci využívat novou nabídku a bude platná i pro nově objednaná čísla pod mým účtem?

Nabídku budete moci využít po dobu 24 měsíců i pro nová čísla.

Je nabídka od Vodafonu podmíněna nějakou smlouvou/závazkem?

Smlouvu uzavíráte na 24 měsíců.

Mám ale smlouvu s VBC Czech a ve smluvních podmínkách mám pokutu v případě odstoupení od smlouvy. To budu muset zaplatit?

Ne. VBC Czech porušilo smluvní podmínky vůči Vodafone Czech Republic a.s., zároveň tím porušilo podmínky vůči svým účastníkům a tím po Vás nemůže požadovat žádné sankce.

Co mám dělat, když jsem zde nenašel odpověď na svou otázku?

Kontaktujte nás na Lince péče o významné zákazníky na čísle 800 777780 - volba č.3.
Po převedení čísel na Vaši osobu/společnost budete mít k dispozici linku *077.

Otázky a odpovědi ADSL/VDSL

Po převodu mi ASDL/VDSL linka stále nefunguje. Co mám dělat?

  1.  Ověřte zda je ADSL/VDSL linka aktivní: 
    • na modemu svítí dioda zelené barvy znázorňující připojení DSL přípojky (ozn. A/DSL či ikonou viz manuál k modemu) 
    • Pokud dioda nesvítí, nastala chyba při převodu: informujte nás neprodleně na vyznamny.zakaznik@vodafone.cz nebo vyčkejte na kontakt datového specialisty
  2. Dioda svítí, ale nefunguje mi internet: • jedná se o chybné nastavení modemu
    • pokud jde o modem zn. Comtrend VR-3022 EU, Comdrend VR-3026 EU a Comtrend VR-3031 EU, je nutné resetovat modem -> podržet 10s resetovací tlačítko (tím se linka zprovozní)
    • u jiných typů modemů je nutné vyčkat na kontakt datového specialisty, který se s Vámi spojí nejpozději do 24 pracovních hodin od doručení informačního e-mailu či SMS 
  3. Internet v Pc mi funguje, ale nepřipojím se k Wifi
    • Po restartu modemu, se smaže nastaveni WiFi
    • přístupy na nové přihlášení najdete na spodní straně modemu pod označením SSID = jméno WiFi a VPA2-PSK = heslo do WiFi

Internet mi funguje, ale nemohu zprovoznit doprovodná zařízení (např. propojená TV)

Po převodu byla přidělena nová statická IP adresa, kterou jste získal od datového specialisty:

  • Pokud ji ještě nemáte, vyčkejte na kontakt datového specialisty z Vodafone
  • V případě že ji již máte, je potřeba změnit nastavení IP adresy v příslušném zařízení či serveru, který zařízení spravuje
  • Se změnou IP adresy v zařízení (či serveru) se obracejte na správce aplikace, kterou nyní využíváte (Vodafone tuto službu bohužel nedokáže servisovat)

Internet mi funguje, ale nemohu odesílat e-maily ze svého Exchange serveru

Po převodu byla přidělena nová statická IP adresa, kterou jste získal od datového specialisty:

  • Pokud ji ještě nemáte, vyčkejte na kontakt datového specialisty z Vodafone
  • V případě že ji již máte, je potřeba změnit nastavení IP adresy v Exchange serveru
  • Se změnou IP adresy v Exchange serveru se obracejte na poskytovatele Vašeho e-mailového řešení (Vodafone tuto službu bohužel nedokáže servisovat)

Mohu svou ADSL/VDSL linku převést/odejít k jinému operátorovi?

Ano můžete. Pro postup kontaktujte nového operátora. S převodem/ukončením u Vodafone dojde k výpadku služeb.