Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

13. prosince 2022

3 způsoby, jak ukázat zákazníkům, že berete udržitelnost vážně

Odhadovaná doba čtení 2 minuty

Udržitelnost. Není to nový koncept, ale protože naše planeta pociťuje účinky změny klimatu čím dál výrazněji, zákazníci berou udržitelný přístup firem stále vážněji. A chtějí spolupracovat a nakupovat od takových, které ho také berou vážně.

Proto se 91 % majitelů malých a středních firem domnívá, že je důležité podnikat udržitelným způsobem, ale 42 % se to nedaří z důvodu nedostatečných znalostí a informací.

Navíc, vzhledem k tomu, že se často musíte soustředit na priority, jako je udržet životaschopnost vašeho podniku nebo mít dostatečný rozpočet na budoucí rozvoj, možná nemůžete teď investovat do udržitelnějších technologií nebo spolupracovat pouze s dodavateli, kteří se chovají udržitelně a jejichž zdroje a výrobní procesy lze detailně vysledovat. Ale existují jednoduché způsoby, jak můžete začít a jak ukázat svým zákazníkům, že vaše firma to s udržitelností myslí vážně.

Ať uvažujete o ekologicky šetrných alternativách, udržitelných způsobech dopravy, spojení s udržitelnými dodavateli nebo jste připraveni zkoumat možnosti vedoucí k úsporám energie, nemusíte dělat všechno najednou, abyste zákazníkům ukázali, že se staráte.

Jednotlivé oblasti řešte postupně, a než se nadějete, začnete snižovat svoji uhlíkovou stopu a váš provoz bude udržitelnější.

I my ve Vodafonu jdeme cestou postupných kroků, a dnes jsme díky tomu už celkem daleko. Svědčí o tom nejen řada ocenění za udržitelné podnikání, ale hlavně naše práce a data. Jak konkrétně k udržitelnosti přistupujeme, si můžete přečíst na https://www.vodafone.cz/udrzitelne-podnikani nebo v naší Zprávě o udržitelném podnikání na https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1959/zprava-o-udrzitelnem-podnikani-2021-2022.pdf

Zobrazit další související témata