3 způsoby, jak ukázat zákazníkům, že berete udržitelnost vážně
Odhadovaná doba čtení2 minuty
Udržitelnost. Není to nový koncept, ale protože naše planeta pociťuje účinky změny klimatu čím dál výrazněji, zákazníci berou udržitelný přístup firem stále vážněji. A chtějí spolupracovat a nakupovat od takových, které ho také berou vážně.
Proto se 91 % majitelů malých a středních firem domnívá, že je důležité podnikat udržitelným způsobem, ale 42 % se to nedaří z důvodu nedostatečných znalostí a informací.
Navíc, vzhledem k tomu, že se často musíte soustředit na priority, jako je udržet životaschopnost vašeho podniku nebo mít dostatečný rozpočet na budoucí rozvoj, možná nemůžete teď investovat do udržitelnějších technologií nebo spolupracovat pouze s dodavateli, kteří se chovají udržitelně a jejichž zdroje a výrobní procesy lze detailně vysledovat. Ale existují jednoduché způsoby, jak můžete začít a jak ukázat svým zákazníkům, že vaše firma to s udržitelností myslí vážně.
Ať uvažujete o ekologicky šetrných alternativách, udržitelných způsobech dopravy, spojení s udržitelnými dodavateli nebo jste připraveni zkoumat možnosti vedoucí k úsporám energie, nemusíte dělat všechno najednou, abyste zákazníkům ukázali, že se staráte.
Jednotlivé oblasti řešte postupně, a než se nadějete, začnete snižovat svoji uhlíkovou stopu a váš provoz bude udržitelnější.