Vodafone
Vodafone

OneNet samoobsluha

  • Správa všech vašich účtů na jednom místě.
  • Máte přehled o všech číslech va vaší firmě.
  • Okamžitě zablokujete ztracené nebo ukradené SIM karty.
  • Nastavíte doplňkové služby mobilních i pevných čísel.

Přihlásit do OneNet samoobsluhy

Potřebujete více informací?

Stávající zákazníci:

  • Přes e-mail vip@vodafone.cz.
  • Kontaktujte přímo svého obchodního zástupce.

Noví zákazníci:

  • Napište nám na vip.prodej@vodafone.cz a my se vám ozveme.
  • Vyplňte formulář a my se vám ozveme s kompletní nabídkou.

Jak se do OneNet samoobsluhy přihlásí ostatní uživatelé?

První přihlášení uživatele s mobilním číslem probíhá následovně:

  1. Na přihlašovací obrazovce uživatel klikne na tlačítko „Vytvořit účet“.
  2. V OneNet samoobsluze se zobrazí okno s polem pro vyplnění telefonního čísla.
  3. Uživatel vyplní telefonní číslo ve tvaru +420xxxxxxxxx a klikne na tlačítko „Pošli heslo“.
  4. OneNet samoobsluha vygeneruje jednorázové heslo, které přijde jako SMS.
  5. Následně bude uživatel vyzván ke změně hesla. Poté může spravovat svůj účet v rozsahu služeb, které má aktivní.


První přihlášení uživatele s fixním číslem nebo SIP probíhá takto:

  1. Aktivaci účtu musí provést administrátor, který nastaví první heslo pro uživatele fixního čísla nebo SIP a sdělí jej uživateli.
  2. Uživatel se přihlásí pomocí čísla a hesla, které mu vygeneroval administrátor.
  3. Uživatel vyplní telefonní číslo ve tvaru +420xxxxxxxxx a klikne na tlačítko „Pošli heslo“.
  4. Následně bude uživatel vybídnut ke změně hesla (případně doplnění povinných údajů). Poté může spravovat svůj účet v rozsahu služeb, které má aktivní.

Vodafone eVyúčtování

Vstupte do Vodafone eVyúčtování a získejte přístup ke všem fakturám spojeným s vaším účtem. Díky naší službě získáte jedinečnou možnost kdykoli získat podrobné informace o užívání služeb a výši Vašich měsíčních poplatků.

eVyúčtování od Vodafonu je také skvělý analytický nástroj. Umožňuje sledovat vybrané hovory, vytvářet vlastní informační zprávy a tabulky, sledovat trendy.

Příhlásit do aplikace eVyúčtování

Chtěli byste se dozvědět víc o eVyúčtování?

Ukážeme vám, jak na to

Chytrý přehled OneNet

S Chytrým přehledem máte vždy jasno v tom, kolik jste už provolali za jednotlivé služby – a to jak v celé firmě, tak na jednotlivých číslech. Stačí se podívat do naší OneNet samoobsluhy na onenetsamoobsluha.vodafone.cz.

  • Chytrý přehled dává administrátorovi ve firmě možnost vidět stav účtu jak za jednotlivé uživatele a jim přiřazená čísla, tak pro celou společnost (VPN).
  • Běžný uživatel, zaměstnanec vidí pouze stav pro své číslo.

Malé varování: Některé typy hovorů (jako třeba roamingové hovory) nejdou účtovat v reálném čase, proto může být hodnota v Chytrém přehledu proti té skutečné mírně odlišná. V Chytrém přehledu najdete už zaúčtované hovory.

Ceny v Chytrém přehledu uvádíme bez DPH.

Flexilimit OneNet

FlexiLimit vám dá vždy předem vědět, že jste už tento měsíc nad rámec volných minut provolali limit, který jste si sami nastavili. Pokud dosáhnete nebo překročíte nastavený limit, samozřejmě vám číslo nezablokujeme. Jenom vás varujeme, jak jste na tom.

Jak to funguje?

Na vámi vybrané číslo nebo e-mail vám pošleme informace o dosažení 75 % zadané hodnoty a následně také o tom, že jste už provolali 100 % svého limitu.

  • Limit si můžete měnit
  • Nemusí to být jen číslo vlastníka účtu – můžete vybrat kohokoli z firmy, kdo má vaše telekomunikační řešení na starosti
  • Požadovaná částka pro FlexiLimit se zadává vždy na zúčtovací období a v celých korunách
  • Nastavenou hodnotu pro FlexiLimit můžete změnit maximálně třikrát za jedno zúčtovací období a tato změna platí hned po zpracování vašeho požadavku

Co kdybychom se vám ozvali?

Zavolejte mi