Vyúčtování nově v Můj Vodafone
Nebojte se, mění se jen místo, kde své vyúčtování najdete.
Variabilní symbol a platební údaje zůstávají stejné.
Způsoby platby se nemění
Platit budete stejně. Jednoduše tak, jak jste zvyklí.
Platba převodem
Platbu na náš účet v bance zadáte každý měsíc sami.
Inkaso
Povolení inkasa přímo z vašeho účtu vám zjednoduší život.
SIPO
Staré dobré poštovní SIPO sdružuje více plateb najednou. Doplňující informace o SIPO najdete přímo tady
Co se mění?

Platí se dopředu
Byli jste zvyklí platit za služby dopředu na začátku zúčtovacího období.
Bude se platit zpětně
Ve Vodafonu za služby vždy zaplatíte až zpětně, tzn. na konci zúčtovacího období.
Případný přeplatek nebo nedoplatek vyrovnáme v dalším Vyúčtování.
První faktura od Vodafonu
První Vyúčtování na vás bude čekat v samoobsluze Můj Vodafone několik týdnů po návštěvě našeho technika u vás doma. Konkrétní termín záleží na vašem novém zúčtovacím období. Nebojte, na vystavené Vyúčtování vás upozorníme SMSkou. Průvodce Vyúčtováním najdete zde.
Z důvodu vyššího zabezpečení na vás nemusíme mít vždy ověřenou e-mailovou adresu. Proto po přesunu do systémů Vodafonu najdete své faktury jen v samoobsluze Můj Vodafone.
Abyste Vyúčtování v pohodě našli a případně si nastavili jeho zasílání do e-mailu, připravili jsme pro vás krátké video, podle kterého vše zvládnete raz dva.