Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Způsoby platby se nemění

Platit budete stejně. Jednoduše tak, jak jste zvyklí.

ic_money_transfer

Platba převodem

Platbu na náš účet v bance zadáte každý měsíc sami.

ic_inkaso

Inkaso

Povolení inkasa přímo z vašeho účtu vám zjednoduší život.

report-hi

SIPO

Staré dobré poštovní SIPO sdružuje více plateb najednou. Doplňující informace o SIPO najdete přímo tady

Co se mění?

splatnost

Platí se dopředu

Byli jste zvyklí platit za služby dopředu na začátku zúčtovacího období.

Bude se platit zpětně

Ve Vodafonu za služby vždy zaplatíte až zpětně, tzn. na konci zúčtovacího období.

Případný přeplatek nebo nedoplatek vyrovnáme v dalším Vyúčtování.

První faktura od Vodafonu

První Vyúčtování na vás bude čekat v samoobsluze Můj Vodafone několik týdnů po návštěvě našeho technika u vás doma. Konkrétní termín záleží na vašem novém zúčtovacím období. Nebojte, na vystavené Vyúčtování vás upozorníme SMSkou. Průvodce Vyúčtováním najdete zde.

Z důvodu vyššího zabezpečení na vás nemusíme mít vždy ověřenou e-mailovou adresu. Proto po přesunu do systémů Vodafonu najdete své faktury jen v samoobsluze Můj Vodafone.

Abyste Vyúčtování v pohodě našli a případně si nastavili jeho zasílání do e-mailu, připravili jsme pro vás krátké video, podle kterého vše zvládnete raz dva.

Chci elektronické vyúčtování

Často kladené otázky

Jak se dozvím o vystaveném Vyúčtování?

Najdu v mobilní aplikaci podklady pro platbu?

Co když mi během převodu vznikne přeplatek nebo nedoplatek?

Najdu v Můj Vodafone svá starší vyúčtování?

Už mám Vodafone mobilní tarif, budu mít všechny služby na jedné faktuře?