Proč ke změně dochází?
Spojení dvou firem nám dalo příležitost nabídnout vám ty nejlepší služby v mobilních službách, pevnému internetu a digitální televizní zábavy.
Jaké výhody tím získáte?
Výhodnější ceny a lepší služby. Čím více služeb budete mít od Vodafonu, tím více ušetříte. Neustále naše služby vylepšujeme podle vašich přání.
Vše na jednom místě. Neřešíte platby za internet a mobilní služby odděleně. U nás máte vše pod jednou střechou.
Další nabídky od Vodafonu
Kontakty
Mám obecný dotaz
Chcete se zeptat na vyúčtování, získat informace o službách, změnit smlouvu či jinak pomoci?
Naši operátoři Vám rádi pomohou.
+420 241 005 200
podnikatel@vodafone.com
Provozní doba: Pracovní dny 08.00‑19.00
Přibližná vytíženost Klientského centra
Doporučujeme Vám volat mezi 13 a 16 hodinou.
Mám technický dotaz
Máte technické dotazy nebo potřebujete pomoci s poruchou služeb?
Naše technická podpora je tu pro Vás 24 hodin denně.
+420 241 005 200
podnikatel@vodafone.com
Provozní doba: NON-STOP
Přibližná vytíženost Technické podpory
Doporučujeme Vám volat mezi 12 a 17 hodinou.
Již jste byl kontaktován kvůli převedení služeb do systému Vodafone a navštívil vás technik? Prosím využijte tyto kontakty.