Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus

Podmínky předplacené karty „Data and Voice Card“

  1. Tyto podmínky upravují speciální podmínky předplacené karty s názvem „Data and Voice Card“.
  2. První minuta hovoru je účtována celá, po první minutě je hovor účtován po vteřinách.
  3. Na předplacené kartě „Data and Voice Card“ jsou následující balíčky:
    • 10 GB dat s platností 30 dní
    • Neomezené volání do sítě Vodafone ČR s platností 30 dní
  4. V české síti Vodafonu můžete volat po dobu 30 dnů zdarma a bez omezení. Při vytáčení čísla se vám ozve varovné hlášení o nedostatečném kreditu, které při volání do sítě Vodafonu můžete ignorovat. Varovné hlášení zní:
    • Je nám líto, váš kredit je příliš nízký. Dobijte si ho prosím. – Czech
    • Sorry, your account balance is too low, please top-up – English
  5. Pro volání do ostatních sítí v ČR i do zahraničí je potřeba si dobít kredit. Způsoby dobití kreditu naleznete na https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/dobijeni-kredit/jak-dobit-kredit/
  6. Služby na kartě „Data and Voice Card“ nelze využít v roamingu. Využití služeb je omezeno pouze v síti Vodafone na území České republiky.
  7. Pokud plánujete využívat SIM kartu déle než uvedených 30 dnů, je nutné telefonicky kontaktovat operátora (číslo *77) nebo navštívit kteroukoli prodejnu Vodafonu, abychom vám nastavili správnou funkci služeb!
  8. Pokud tak neučiníte, bude vám po vypršení platnosti služeb stržen kredit, který je potřeba k obnově balíčků, a balíčky se obnoví za standardní cenu dle aktuálně platného ceníku.
  9. Z důvodu ochrany Vodafone a.s. před zneužitím nabídek spojených s předplacenou kartou nebude při přechodu na jinou předplacenou kartu nebo při změně platební metody na Vyúčtování (tzn. při přechodu z předplacených služeb na Vyúčtování) převeden na úhradu Vyúčtování nevyčerpaný kredit ani extra kredit. Tento kredit nebude ani vyplacen v hotovosti.
  10. V otázkách neupravených v těchto podmínkách platí Všeobecné podmínky pro poskytování služeb elektronických komunikací, platný Ceník služeb a podmínky uvedené v tištěných materiálech společnosti Vodafone, případně na stránkách https://www.vodafone.cz.
  11. Pokud je v těchto podmínkách uveden Vodafone, rozumí se tím česká společnost Vodafone Czech Republic a.s., se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, IČO 25788001 (a její síť, produkty a služby).
  12. Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 15.3. 2018

Vytisknout