1.1. Akce „Garance spokojenosti s 4G LTE datovou sítí“ (dále jen „Akce“) je určena firemním i nefiremním zákazníkům Vodafone, s výjimkou zákazníků na platformě OneNet, kteří splňují podmínky uvedené níže.
1.2. Cílem akce je získat prostřednictvím participujících zákazníků informace o kvalitě a spokojenosti s datovou sítí Vodafone.
1.3. Akce je určena pro zákazníky, kteří splní ke dni odeslání podnětu na kvalitu LTE pokrytí prostřednictvím aplikace Můj Vodafone (dále jen „rozhodný den“) následující podmínky:
1.3.1. Je zákazníkem (pro účely této Akce se rozumí zákazníkem účastník i uživatel konkrétního telefonního čísla) a aktivně využívá služby Vodafone (dále jen „Zákazník“);
1.3.2. Zákazník úspěšně odešle prostřednictvím aplikace Můj Vodafone, v sekci 4G LTE - Garance spokojenosti podnět ke kvalitě 4G LTE datové sítě.
1.3.3. Zákazník při zadání podnětu ke kvalitě 4G LTE datové sítě souhlasí s lokalizací aktuální polohy Zákazníka při odeslání podnětu a dále se zpracováním svých osobních údajů v rozsahu uvedeném v čl. 3 těchto podmínek.
1.3.4. Zákazník v okamžiku zadání podnětu ke kvalitě 4G LTE datové sítě využívá LTE Vodafone SIM kartu a mobilní telefon podporující LTE.
1.3.5. Zákazník v okamžiku zadání podnětu má aktivovaný některý z následujících tarifů:
Anglická verze: |
Česká verze: |
Fair tariff 399 |
Fér tarif 399 |
Fair tariff 599 |
Fér tarif 599 |
Fair tariff 799 |
Fér tarif 799 |
Fair tariff 999 |
Fér tarif 999 |
Fair tariff 1499 |
Fér tarif 1499 |
Unlimited tariff 3299 |
Neomezený tarif 3299 |
Fair tariff 299 |
Fér tarif 299 |
Business Fair 399 |
Business Fér 399 |
Business Fair 599 |
Business Fér 599 |
Business Fair 799 |
Business Fér 799 |
Business Fair 999 |
Business Fér 999 |
Business Fair 1499 |
Business Fér 1499 |
Business Unlimited 3299 |
Business Neomezeně 3299 |
Start |
Start |
Red within Network |
Red do sítě |
Red |
Red |
Red all in one |
Red se vším všudy |
Red Premium |
Red Premium |
Business Red within Network |
Business Red do sítě |
Business Red |
Business Red |
Business All in One |
Business Red se vším všudy |
Business Start |
Business Start |
Business RED Premium |
Business RED Premium |
Business Light |
Business Light |
Business Smart |
Business Smart |
Business Smart |
Business Smart |
Smart 50 |
Smart 50 |
Smart 100 |
Smart 100 |
Smart 250 |
Smart 250 |
Red LTE |
Red LTE |
Red LTE Super |
Red LTE Super |
Red LTE Premium |
Red LTE Premium |
Business Smart 50 |
Business Smart 50 |
Business Smart 100 |
Business Smart 100 |
Business Smart 250 |
Business Smart 250 |
Business Red LTE |
Business Red LTE |
Business Red LTE Super |
Business Red LTE Super |
Business Red LTE Premium |
Business Red LTE Premium |
Red+ |
Red+ |
Business Red+ |
Business Red+ |
2.1. Odměnou za zaslání podnětu ke kvalitě 4G LTE datové sítě prostřednictvím aplikace Můj Vodafone se rozumí poskytnutí produktu „Zvětšení datového balíčku“ (ve variantě 250MB nebo 1 GB dle kompatibility s aktivovaným tarifem) se 100% slevou na tento aktivovaný produkt pro následujících 30 dní (dále jen „Odměna“). Odměna bude zákazníkovi, a to na konkrétní telefonní číslo, z kterého byl v rozhodný den podnět dle bodu 1.3. odeslán, aktivována Vodafone do 3 dnů ode dne doručení podnětu, jsou-li splněny podmínky pro její přiznání podle podmínek této Akce.
2.2. Pokud zákazník nevyčerpá svou Odměnu nejpozději do 30 dnů od její aktivace (počítáno ode dne, kdy k aktivaci došlo), není společnost Vodafone poskytnutou Odměnou dále vázána a zaniká Zákazníkův nárok na Odměnu.
2.3. Zákazník splňující podmínky Odměny může čerpat odměnu maximálně jednou za 30 dní, počítaných ode dne následujícího po dni, kdy došlo k zániku Odměny aktivované Zákazníkovi podle těchto podmínek Akce.
2.4. V případě, že zákazník již využívá službu „Zvětšení datového balíčku“, bude mu aplikována sleva ve výši 100% na tuto službu pro následující zúčtovací období (1 měsíc).
2.5. Při změně datového tarifu nebo deaktivaci služby „Zvětšení datového balíčku“, je poskytnutá Odměna deaktivována a zákazníkův nárok na Odměnu, resp. i její část automaticky zaniká.
2.6. Odměnu nelze vyplatit v hotovosti.
2.7. Zákazníkovi touto odměnou nevzniká nárok na žádnou SIM kartu od společnosti Vodafone, ani na s ní spojené telekomunikační služby.
2.8. Zákazník nemá nárok na jinou cenu nebo na jakoukoli jinou odměnu, než je výslovně uvedeno v odstavci
3.1. Za účelem (a) zpracování informace o kvalitě a spokojenosti s datovou sítí Vodafone a (b) za účelem přiznání a čerpání Odměny, budeme na základě Vašeho souhlasu zpracovávat po dobu 6 měsíců osobní informace v následujícím rozsahu: jméno, příjmení, MSISDN (mobilní telefonní číslo), informace o tom zda využíváte LTE SIM kartu, informace o Vašem zařízení (IMEI) a zda zařízení podporující LTE; Vámi zadané informace o kvalitě pokrytí, budou-li zadány a údaj lokalizaci v době zaslání podnětu. Po uvedené době budou údaje zpracovávány v anonymizované a agregované podobě pouze za účelem optimalizace pokrytí LTE či pro vyhodnocení Akce.
3.2. Poskytnutí souhlasu je dobrovolné, ale neposkytnutí či odvolání souhlasu znamená nemožnost účasti na Akci.
4.1. V otázkách neupravených v těchto podmínkách platí Všeobecné podmínky pro poskytování služeb elektronických komunikací, platný Ceník služeb a podmínky uvedené v tištěných materiálech společnosti Vodafone, případně na stránkách vodafone.cz.
4.2. Pokud je v těchto podmínkách uvedena společnost Vodafone, rozumí se tím česká společnost Vodafone Czech Republic a.s., se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, IČO 25788001 (a její síť, produkty a služby).
4.3. Vodafone si vyhrazuje právo kdykoli bez uvedení důvodu omezit, ukončit nebo změnit podmínky akce, a to s účinností ode dne oznámení nebo zveřejnění aktuálního znění podmínek Akce na internetových stránkách vodafone.cz, nebude-li výslovně uveden termín pozdější.
4.4. Akce platí od 13. 4. 2016 do 25. 6. 2016, s tím, že Zákazníkovi, pokud splňuje podmínky Akce, vznikne nárok na odměnu, bude-li podnět zaslán byť v poslední den uvedené lhůty.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 13. 4. 2016.