Co dělat, když jste uhradili vyúčtování od exUPC, ale platba nedorazila?

Informace na této stránce se týkají zákazníků, kteří využívají služby exUPC a ještě jsme je nepřevedli do systémů Vodafonu.

Doba připsání platby se liší podle způsobu úhrady:

  • Ve většině případů se platba připíše do 3 pracovních dnů.
  • Při platbě poštovní poukázkou to může být až 5 pracovních dnů.

O přijetí platby vás budeme informovat e-mailem a můžete si to také ověřit v zákaznickém portálu Moje UPC.

Pokud již uplynula doba pro připsání platby a přesto ji stále neevidujeme zkontrolujte:

  • Jestli platba odešla z vašeho bankovního účtu.
  • Zda jste zadali všechny potřebné údaje (číslo bankovního účtu, variabilní symbol, částku).

Pokud platba odešla a údaje, které jste uvedli, jsou správné, pošlete nám potvrzení o platbě:

  • e-mailem na adresu poradime@vodafone.com
  • písemně na adresu Vodafone Czech Republic a.s., náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5

Zapomněli jste na variabilní symbol nebo jste ho vůbec nevyplnili?

Pošlete nám následující informace:

  • datum úhrady
  • číslo bankovního účtu, ze kterého částka odešla
  • uvedený variabilní symbol
  • výši zaslané částky

Zadali jste špatné číslo bankovního účtu?

V tomto případě je nutné se obrátit přímo na vaši banku s žádostí o vrácení platby zpět na váš bankovní účet. Je také nutné poslat platbu za exUPC služby ještě jednou na správné číslo našeho účtu (3983815/0300).

Poslali jste platbu, a přesto vám přišla upomínka?

Naposledy upraveno 09. 04. 2021