Máte dotazy k Vyúčtování a platbám po převodu z exUPC systémů?

Informace se týkají zákazníků, kteří dříve používali služby v systémech exUPC a převedli jsme je do systémů Vodafonu. Další informace k Vyúčtování u Vodafonu najdete také na této speciální stránce.

Můžete mi posílat Vyúčtování do e-mailu?

Kde Vyúčtování najdu, jak se v něm vyznat?

  • Vyúčtování najdete v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Vyúčtování. Pokud nevíte, jak se do samoobsluhy přihlásit, podívejte se na náš návod. Pomoct vám může také náš videonávod.
  • Každé PDF Vyúčtování obsahuje také vysvětlení jeho částí a položek.

Musím pro placení Vyúčtování používat jiné platební údaje?

  • Pokud máte nastavené inkaso nebo SIPO, nic se pro vás nemění a vše bude automaticky fungovat i dál.
  • Pro jednorázové platby můžete nadále využívat původní platební údaje (variabilní symbol a číslo účtu), platba nám v pořádku dorazí. Ve Vyúčtování vám už však budeme zobrazovat nové číslo účtu i nový variabilní a specifický symbol, neuděláte tedy chybu, když využijete vždy aktuální údaje z Vyúčtování.
  • Jestli jste doposud využívali trvalý příkaz, doporučujeme vám provést změnu na inkaso, díky kterému nemusíte hlídat případné změny ve výši plateb nebo v datu vystavení Vyúčtování.
  • Podívejte se na všechny možnosti, jak můžete své Vyúčtování platit.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone