Co mám dělat, když platba inkasem neprochází (exUPC služby)?

Informace na této stránce se týkají zákazníků, kteří využívají služby exUPC a ještě jsme je nepřevedli do systémů Vodafonu.

Pokud inkaso neprobíhá, zkontrolujte:

  • Číslo vašeho bankovního účtu, které jste nastavili v exUPC.
  • Číslo účtu exUPC, které jste nastavili ve vaší bance. Správné číslo účtu je 3983815/0300.
  • V povolení v bance nesmí být zadán žádný variabilní ani specifický symbol (pokud nemáte více smluv u xUPC a vaše banka variabilní symboly přímo nevyžaduje)
  • Částka vyúčtování nepřesahuje inkasní limit nastavený ve vaší bance.
  • Dostatek finančních prostředků na vašem účtu v den stržení inkasní platby.

V případě, že inkaso z jakéhokoliv důvodu neprošlo, je nutné uhradit vyúčtování jiným způsobem, a to i v případě, že chybné údaje opravíte. Vyberte si pro vás nejvhodnější způsob úhrady. Následující vystavené vyúčtování již bude strženo dle nově zadaných údajů.

Naposledy upraveno 09. 04. 2021