Co mám dělat, když platba inkasem neprochází (exUPC služby)?

Informace na této stránce se týkají zákazníků, kteří využívají služby exUPC a ještě jsme je nepřevedli do systémů Vodafonu.

Pokud inkaso neprobíhá, zkontrolujte:

  • Číslo vašeho bankovního účtu, které jste nám nahlásili.
  • Číslo účtu pro souhlas s inkasem, které jste nastavili ve vaší bance. Správné číslo účtu je: 3983815/0300.
  • V povolení v bance nesmí být zadán žádný variabilní ani specifický symbol.
  • Částka vyúčtování nepřesahuje inkasní limit nastavený ve vaší bance.
  • Dostatek finančních prostředků na vašem účtu v den pokusu o stržení inkasní platby.

V případě, že inkaso z jakéhokoliv důvodu neprošlo, je nutné zaplatit aktuální vyúčtování jiným způsobem, a to i v případě, že chybné údaje opravíte. Vyberte si pro vás nejvhodnější způsob úhrady. Následující vystavené vyúčtování už bude opět zaplacené automaticky inkasem.

Naposledy upraveno 28. 04. 2021