Jak zaplatím Vyúčtování inkasem (exUPC služby)?

Informace na této stránce se týkají zákazníků, kteří využívají služby exUPC a ještě jsme je nepřevedli do systémů Vodafonu.

Nastavte inkaso ve vaší bance.

Inkaso zadejte ve prospěch bankovního účtu 3983815/0300.

  • V případě, že máte u exUPC pouze jednu smlouvu (zákaznický účet), nezadávejte žádný variabilní ani specifický symbol. Jestliže máte více zákaznických účtů v exUPC, je nutné informovat se u své banky, jak postupovat.
  • Pro zřízení přímého inkasa můžete využít internetové bankovnictví nebo formulář v pobočce vaší banky.
  • V souhlasu k přímému inkasu si musíte nastavit tzv. inkasní limit. To je maximální měsíční částka, která může být převedena z vašeho účtu (doporučujeme dvojnásobek vaší měsíční platby).

Aktivujte si inkaso u nás.

Aktivace můžete zadat v zákaznickém portálu Moje UPC nebo přes operátora. Budete potřebovat číslo vašeho bankovního účtu a výši zadaného limitu.

Naposledy upraveno 09. 04. 2021