Jak můžu vrátit exUPC zařízení?

Informace na této stránce se týkají zákazníků, kteří využívají exUPC TV nebo exUPC internet a jejich služby jsme ještě nepřevedli do systémů Vodafonu.

Pokud si od nás pronajímáte zařízení a vypovídáte služby, je potřeba zařízení po uplynutí výpovědní lhůty vrátit. Upozorňujeme však na to, že samotné vrácení zařízení neznamená, že vaši smlouvu okamžikem vrácení ukončíme, výpověď smlouvy a vrácení zařízení jsou dva odlišné kroky.

Pokud jste služby ještě nevypověděli, nejdřív nám prosím zavolejte na Linku péče o zákazníky +420 241 005 100 nebo +420 729 929 111.

Na jakou adresu mám zařízení poslat?

  • Prosíme, primárně využívejte způsob vrácení poštou na adresu: Vodafone centrální sklad, Muff Logistics, Průmyslová 7, 102 00 Praha 10.
  • K zásilce přiložte vyplněný průvodní formulář. Pokud si nemůžete vytisknout náš formulář, přidejte alespoň průvodní dopis, který bude obsahovat informace o vaší smlouvě a vaše kontaktní údaje.
  • Zásilku doporučujeme pojistit podle hodnoty zařízení.

Nezapomeňte k zařízení přidat také příslušenství:

  • Modem - příslušenství: adaptér, propojovací kabely
  • Set-top box - příslušenství: dálkové ovládání, adaptér, conax karta, případně HDMI kabel, SCART, koaxiální kabel
  • CA modul - příslušenství: CA modul, Conax karta
  • Telefonní přístroj - příslušenství: základna, adaptér

Podrobné informace o možnostech vrácení zařízení najdete také ve Všeobecných podmínkách.

Naposledy upraveno 25. 06. 2021