Jak můžu vrátit exUPC zařízení?

Pokud vypovídáte služby a pronajímáte si od nás zařízení, je potřeba zařízení vrátit. Zařízení vraťte až po uplynutí výpovědní lhůty, tj. 30 dní po podání výpovědi, ať můžete službu ve výpovědní lhůtě stále využívat.

Prosíme, primárně využívejte způsob vrácení poštou na adresu: Vodafone centrální sklad, Muff Logistics, Průmyslová 7, 102 00 Praha 10.

Nezapomeňte k zařízení přidat také příslušenství:

  • Modem - příslušenství: adaptér, propojovací kabely
  • Set-top box - příslušenství: dálkové ovládání, adaptér, conax karta, případně HDMI kabel, SCART, koaxiální kabel
  • CA modul - příslušenství: CA modul, Conax karta
  • Telefonní přístroj - příslušenství: základna, adaptér

Stáhněte si průvodní formulář, který vyplňte a přiložte k celé zásilce. Pokud si nemůžete vytisknout náš formulář, přidejte alespoň průvodní dopis, který bude obsahovat informace o vaší smlouvě a vaše kontaktní údaje. Zásilku doporučujeme pojistit podle hodnoty zařízení.

Zařízení můžete vrátit i osobně v prodejnách Vodafonu. V takovém případě prosím vyplňte a vytiskněte průvodní formulář ve 3 kopiích. Jeden dostanete při vrácení potvrzený zpět, jeden si necháme v prodejně a poslední přiložíme do zásilky pro sklad. Není to možné v kioscích, které poznáte po rozkliknutí detailu vybrané prodejny - zobrazí se informace "Nelze vrátit exUPC zařízení".

Naposledy upraveno 09. 06. 2021