Co dělat, pokud nastane výpadek aplikace Vodafone ePokladna?

Pokud máte spuštěnou aplikaci v mobilním zařízení ještě před výpadkem

  • Aplikace bude evidovat tržby v režimu offline dle zákona o EET.
  • Jakmile bude aplikace funkční, dojde k automatickému odeslání účtenek na servery Ministerstva financí.

Pokud je aplikace spuštěna až v okamžiku výpadku nebo nelze spustit

  • Aplikace se nepřipojí k serveru, a tudíž ji nelze použít.
  • Prodej vašim zákazníkům realizujte bez evidence tržeb, tržby si však evidujte pro pozdější zadání.
  • Jakmile bude výpadek ukončen, jste povinni skrze aplikaci Vodafone ePokladna doevidovat tržby zpětně - buď tržbu po tržbě nebo alespoň celkovou částkou tržby za celou dobu výpadku, pokud by bylo jednotlivé zadávání časově náročné. Více informací ohledně dodatečné evidence najdete na oficiálních stránkách EET.