Co dělat, pokud nastane výpadek aplikace Vodafone ePokladna?

Pokud máte spuštěnou aplikaci v mobilním zařízení ještě před výpadkem

  • Aplikace bude evidovat tržby v režimu offline dle zákona o EET.
  • Jakmile bude aplikace funkční, dojde k automatickému odeslání účtenek na servery Ministerstva financí.

Pokud je aplikace spuštěna až v okamžiku výpadku nebo nelze spustit

  • Aplikace se nepřipojí k serveru, a tudíž ji nelze použít.
  • Prodej vašim zákazníkům realizujte bez evidence tržeb, tržby si však evidujte pro pozdější zadání.
  • Jakmile bude výpadek ukončen, jste povinni skrze aplikaci Vodafone ePokladna doevidovat tržby zpětně - buď tržbu po tržbě nebo alespoň celkovou částkou tržby za celou dobu výpadku, pokud by bylo jednotlivé zadávání časově náročné. Více informací ohledně dodatečné evidence najdete na oficiálních stránkách EET.
Naposledy upraveno 09. 11. 2020