Osobní
Firemní
Spojte služby
Nové
Tarify
Internet
Televize
Telefony
Podpora
Přejít k nám
Můj Vodafone
Spojte služby
Nové
Tarify
Internet
Televize
Telefony
Podpora
Úvod
Centrum péče
Tarify a služby
Vodafone ePokladna
Co dělat, když mi aplikace Vodafone ePokladna při přihlašování hlásí opakovaně blokaci licence?
Co dělat, když mi aplikace Vodafone ePokladna při přihlašování hlásí opakovaně blokaci licence?
Důvodem může být:
nesprávné zacházení s aplikací,
nesprávný průchod přes licenční ověření,
chyba zařízení.
Doporučujeme přihlášení do aplikace na jiném zařízení:
Pokud se v pořádku přihlásí, doporučujeme restartovat zařízení, na kterém vám aplikace hlásila chybu, případně přeinstalujte aplikaci.
Pokud se chyba zobrazí i na jiném zařízení, doporučujeme zkusit přihlášení později.
Naposledy upraveno 09. 11. 2020
Další články k tématu
Vybrat jiné téma