Co dělat, když mám potíže s ADSL modemem?

Zkontrolujte všechny kabely, zda některý není uvolněný.

Ujistěte se, že jsou správně zapojeny podle návodu.

Restartujte modem.

Odpojte ho od elektrické sítě na zhruba 30 vteřin, a poté ho znovu zapojte.

Ověřte, že svítí správné diody.

Po restartu by se do 3 minut měla rozsvítit dioda DSL, a poté do minuty dioda Internet. Pokud obě svítí, je vše v pořádku.

Restartuje svůj počítač nebo vyzkoušejte připojení s jiným zařízením.

Tím vyloučíte to, že příčina není v modemu ani v připojení, ale přímo v počítači.

Pokud vám připojení stále nefunguje, zavolejte Linku péče o zákazníky *77 (ze sítě Vodafone) nebo 800 77 00 77 (z jiné sítě).

Mohlo by vás zajímat:

Naposledy upraveno 07. 01. 2021