Co mám dělat, když mi nefunguje Vlastní 3G zóna?

Z důvodu technologické zastaralosti a konce životnosti zařízení jsme nuceni ukončit provoz služby Vlastní 3G zóna. K 31. březnu 2021 proto Vlastní 3G zóna přestane fungovat. Máme pro vás však dobrou zprávu, funkci Vlastní 3G zóny plnohodnotně nahradí Wi-Fi volání. Stačí vám telefon s podporou této funkce a být v dosahu Wi-Fi sítě s připojením na internet. Podívejte se na podrobnosti k Wi-Fi volání.

V případě potíží s Vlastní 3G zónou zkontrolujte:

Je zařízení připojené do elektrické sítě?

Zkontrolujte zapojení adaptéru 3G zóny do zásuvky a připojení kabelu ze zdroje do 3G zóny.

Funguje připojení k internetu?

Můžete vyzkoušet na počítači připojeném do stejného routeru jako je 3G zóna.

Podpora 3G

Má uživatel zařízení podporující 3G síť (tablet, modem, telefon)?

Je telefonní číslo uživatele v seznamu čísel, která mohou zařízení využívat?

Seznam čísel najdete v samoobsluze Můj Vodafone v části Služby - Volání a SMS.

Měnili jste si SIM kartu?

Pokud jste si měnili SIM kartu za novou, je potřeba telefonní číslo z Vlastní 3G zóny nejprve odebrat a poté ho znovu přidat. Vše zařídíte v samoobsluze Můj Vodafone v části Služby - Volání a SMS.

Pokud vám výše uvedené rady nepomohly, kontaktujte operátora na Lince péče o zákazníky na 800 77 00 77.