Z důvodu technologické zastaralosti a konce životnosti zařízení jsme nuceni ukončit provoz služby Vlastní 3G zóna. K 31. březnu 2021 proto Vlastní 3G zóna přestane fungovat. Máme pro vás však dobrou zprávu, funkci Vlastní 3G zóny plnohodnotně nahradí Wi-Fi volání. Stačí vám telefon s podporou této funkce a být v dosahu Wi-Fi sítě s připojením na internet. Podívejte se na podrobnosti k Wi-Fi volání.
V případě potíží s Vlastní 3G zónou zkontrolujte:
Zkontrolujte zapojení adaptéru 3G zóny do zásuvky a připojení kabelu ze zdroje do 3G zóny.
Můžete vyzkoušet na počítači připojeném do stejného routeru jako je 3G zóna.
Má uživatel zařízení podporující 3G síť (tablet, modem, telefon)?
Seznam čísel najdete v samoobsluze Můj Vodafone v části Služby - Volání a SMS.
Pokud jste si měnili SIM kartu za novou, je potřeba telefonní číslo z Vlastní 3G zóny nejprve odebrat a poté ho znovu přidat. Vše zařídíte v samoobsluze Můj Vodafone v části Služby - Volání a SMS.
Pokud vám výše uvedené rady nepomohly, kontaktujte operátora na Lince péče o zákazníky na 800 77 00 77.