- K 1. srpnu 2019 jsme oznámili, že Vodafone kupuje společnost UPC a v budoucnu se spojíme do jedné společnosti.
- Od 1. září 2019 můžete využít výhodné spojení pevného internetu UPC a mobilních služeb Vodafonu. Sjednotili jsme také prodej a zákaznickou péči obou značek. Veškeré služby od UPC si můžete objednat v prodejnách Vodafonu a platí to i naopak.
- K 1. dubnu 2020 došlo ke spojení obou společností a od tohoto dne vystupujeme jako jedna společnost pod značkou Vodafone.
Co můžu díky kombinaci mobilních služeb Vodafonu a pevného internetu od UPC získat?
Díky spojení mobilních a pevných služeb získáte mnohem více výhod. Níže uvedené výhody platí v případě, že máte pevný internet od Vodafonu nebo UPC a mobilní služby od Vodafonu na stejné jméno:
- K pevnému internetu si můžete pořídit tarif Vodafone Neomezený. Získáte tak neomezené připojení doma i na cestách ve svém telefonu.
- Díky spojení pevného internetu a mobilních služeb můžete využít výhodnější cenu tarifů Red. Například za tarif Red Standard zaplatíte jen 599 Kč měsíčně (běžná cena je 799 Kč měsíčně).
- V obou předchozích případech můžete při uzavření smlouvy využít slevu na pořízení telefonu nebo tabletu z naší nabídky.
Na koho se můžu obrátit, když si chci pořídit novou službu, chci vyřešit nějaký dotaz či potíže se službami?
Chcete si pořídit novou službu od Vodafonu nebo UPC? V tom případě se na nás můžete obrátit jakýmkoliv způsobem uvedeným níže bez ohledu na to, zda oslovíte Vodafone nebo UPC.
- Prodejní linka 800777777
- Webové stránky Vodafonu a UPC
- Prodejny Vodafonu
Otázky ke stávajícím službám Vodafonu vám odpovíme:
- na Lince péče o zákazníky *77
- on-line v Centru péče
- na sociálních sítích Vodafonu (Facebook, Twitter)
- v prodejnách Vodafonu
- všechny kontakty najdete na vodafone.cz/kontakty
Otázky ke stávajícím službám UPC vám odpovíme:
- na zákaznické lince 241005100
- na sociálních sítích Vodafonu (Facebook, Twitter)
- všechny kontakty najdete na této stránce
Budu mít v budoucnu v jednom Vyúčtování kabelový internet i mobilní služby?
Aktuálně se pro zákazníky Vodafonu a UPC nic nemění a své Vyúčtování budou zákazníci dostávat tak, jak jsou zvyklí. Do budoucna bychom rádi služby sjednotili do jednoho Vyúčtování.
Koupím si u vás i satelitní nabídku?
UPC svým zákazníkům nenabízí satelitní televizi, proto nebude ani v naší nabídce.