nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Můj Vodafone

Switch to english →

Aktuální informace v souvislosti s koronavirem

  • Připravili jsme pro vás souhrn několika důležitých informací a tipů, které by se vám mohly v těchto dnech hodit. Informace budeme průběžně aktualizovat s ohledem na vývoj situace.
  • S ohledem na vaše zdraví i zdraví vašeho okolí vám doporučujeme v co možná největší míře využívat naši samoobsluhu Můj Vodafone.
Můžu vás navštívit osobně v prodejně?

Až na výjimky jsou naše prodejny standardně otevřeny a těší se na vaši návštěvu.

  • Některé prodejny ještě mohou mít upravenou otevírací dobu, proto ji doporučujeme ověřit na našich stránkách.
  • Prosíme vás, abyste do naší prodejny vstupovali výhradně s ochranou úst a nosu (rouška, respirátor, šátek, šála). Respektujme se prosím navzájem, dodržujme bezpečnou vzdálenost a další hygienická doporučení.
  • Jedním z nejčastějších požadavků je platba Vyúčtování - to však zvládneme bezpečně na dálku. Pro informace k platbám klikněte sem.
  • Dočasně rušíme možnost objednání zboží na našich stránkách s vyzvednutím v prodejně, doručování zboží (SIM karet, telefonů a dalších zařízení) domů však funguje nadále bez omezení, proto není nezbytné, abyste nás navštívili osobně. Většinu zásilek dostanete po objednání do 2 pracovních dnů.
  • Při placení maximálně využívejte bezkontaktní platby kartou, při objednávce v našem eShopu můžete zásilku zaplatit dopředu platební kartou online. Je to pohodlnější i bezpečnější.
S čím mi pomůže samoobsluha Můj Vodafone?

Přes samoobsluhu Můj Vodafone můžete například:

  • Zjistit aktuální čerpání volných jednotek svého tarifu nebo balíčku.
  • Podívat se na Vyúčtování, zkontrolovat či zadat platby nebo zařídit dobití kreditu.
  • Změnit svůj tarif a doplňkové služby.
  • Zjistit PUK ke své SIM kartě nebo si objednat náhradní SIM ke svému číslu.
  • Požádat o aktualizaci a změnu údajů, přepis čísla na jiného majitele...

Kde Můj Vodafone najdu?

  1. Přes webový prohlížeč - na stránce https://www.vodafone.cz/muj/. V internetové samoobsluze máte k dispozici největší počet funkcí a informací.
  2. Přes mobilní aplikaci - dostupná je pro telefony s OS Android a iOS.
  3. Telefonicky - vytočením čísla *77 nebo 800 77 00 77 při volání z jiné sítě.

Jak se do Můj Vodafone přihlásím?

Můžu se s vámi spojit telefonicky?
  • Nevyřídili jste svůj požadavek přes samoobsluhu a potřebujete radu? Zavolejte nám na Linku péče o zákazníky *77 nebo 800770077 z jiné sítě. Nejlépe se k nám dovoláte v pracovní dny mezi 8. a 20. hodinou.
  • Všechny kontakty najdete pohromadě na této stránce.
Zpracování vašich osobních údajů v souvislosti se šířením koronaviru

Mimořádné zpracování vašich osobních údajů v souvislosti s šířením koronaviru SARS-Cov-2 (známějšího jako Covid-19).

  • V souvislosti s šířením infekčního onemocnění Covid-19 hrají data zpracovávaná mobilními operátory klíčovou roli při ochraně života a zdraví nás všech.
  • Na základě usnesení vlády ČR č. 250 ze dne 18. března 2020 a mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví ČR ze dne 19. března 2020 proto může docházet ke zpracování vašich vybraných osobních údajů, jestliže k tomu dáte souhlas prostřednitvím Ministerstva zdravotnictví České republiky.
  • Více informací naleznete v sekci Zpracování údajů v souvislosti s šířením koronaviru.
Informace o prodloužení záruky na telefony

Někteří výrobci s ohledem na aktuální situaci prodlužují možnost uplatnění záruky na výrobky své značky:

  • Nokia - u výrobků, kterým končí záruka v rozmezí od 15. března 2020 do 15. května 2020, se záruční doba automaticky prodlužuje o 60 dnů.
  • Huawei - u výrobků, kterým končí záruka v rozmezí od 15. března 2020 do 14. června 2020, se záruční doba automaticky prodlužuje do 15. června 2020.
Mám tarif #jetovtobě a vypršela mi platnost průkazu ISIC, co s tím?

Studentský tarif #jetovtobě poskytujeme za zvýhodněnou cenu 499 Kč s podmínkou každoroční kontroly platnosti ISIC průkazu a věku. Pokud je vám méně než 27 let, sleva se vám obnovuje v těchto dnech, zkontrolujte si prosím platnost svého ISIC průkazu. Pokud je ISIC platný tarif se Vám automaticky obnoví sám.

Je mi méně než 27 let, studuji, ale nemám teď platný ISIC průkaz:

Sleva na tarif se mi obnovuje po 1. dubnu 2020 - pokud vám sleva na tarif skončila po 1. dubnu a váš ISIC není platný, automaticky jsme vám slevu s ohledem na aktuální situaci prodloužili. Protože už jsou školy otevřené, je potřeba si obnovit platnost ISICu, abychom vám mohli slevu na studentský tarif #jetovtobě dál poskytnout. Čas na to máte do 30. června 2020 a nové číslo ISICu nám můžete oznámit:

  1. v prodejně Vodafonu
  2. na lince *77 (800 77 00 77)
Zablokoval jsem si telefon, jak zjistím PUK?
  • Všechny kódy PIN, PUK, PIN2 a PUK2 najdete v samoobsluze Můj Vodafone v části Služby - SIM karta a telefon.
  • PIN a PUK najdete také pod stíracím polem na plastovém nosiči, ze kterého jste vylomili svou SIM kartu.
  • Pro další informace se podívejte na tuto stránku.
Jak můžu požádat o vystavení nové SIM karty?
Přihlaste se na Můj Vodafone a zvolte sekci Služby - SIM karta a telefon.
Ke vstupu do samoobsluhy potřebujete administrátorské heslo.
Zvolte možnost Nová SIM karta, vyberte požadovaný typ SIM karty a zadejte adresu pro doručení.
Novou SIM kartu vám doručíme běžnou poštou až do vaší schránky, proto si ověřte, že máte dobře označenou schránku. Obvykle dorazí během 2 až 3 pracovních dnů.

Pro další informace se podívejte na tuto stránku.

Kde najdu informace k Vyúčtování, platbám nebo jak si můžu dobít kredit?
Něco vám nefunguje, jak má?

V sekci Řešení technických problémů jsme pro vás připravili návody a tipy, co můžete udělat ještě předtím, než se obrátíte na nás.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace