nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Můj Vodafone

Switch to english →

Jak převést služby UPC na nového uživatele?

Služby UPC lze v rámci jednoho bytu snadno převést na jiného uživatele (nájemníka, jiného člena rodiny na stejné adrese). Stejně tak můžete služby převést z fyzické na právnickou osobu (majitele nebo jednatele firmy).

Kdo může o přepis smlouvy požádat?

O přepis smlouvy může požádat pouze majitel smlouvy, případně manžel/ka a nový uživatel. Pokud o přepis bude žádat druhá osoba, bude nutné, aby nám doložila plnou moc.

Jak na to?

Pro přepis služeb je potřeba vyplnit od stávajícího i nového uživatele formulář, který nám následně můžete doručit:

  1. e-mailem na adresu: poradime@vodafone.com
  2. osobně: formulář můžete předat ke zpracování v prodejně Vodafonu
  3. poštou na adresu: UPC Česká republika s.r.o., P.O.Box 53, 130 11 Praha 3
Při vyplňování formuláře prosím vezměte na vědomí, že:
  • Je nutné vyplnit všechna povinná pole.
  • Adresa instalace zařízení znamená adresa, kde jsou služby nainstalované a využívané.
  • Pokud jste v nemovitosti v nájmu, prosím zvolte vztah k místu připojení (nájemce) a nezapomeňte nám s formulářem doložit nájemní smlouvu.
  • Pokud jste vlastník dané nemovitosti, stačí zvolit tuto volbu a nemusíte dokládat žádné další dokumenty. Vše si sami ověříme.
  • Číslo smlouvy je totožné s variabilním symbolem na faktuře.
  • Abychom vše správně nastavili, tak také nezapomeňte zvolit způsob doručování faktury a způsob úhrady.
Formuláře ke stažení

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace