nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek Vodafone

Nejsem spokojený s koupeným zařízením, mohu ho vrátit nebo vyměnit za jiné?

Telefon nebo jiné zařízení, které si od Vodafonu koupíte na splátky nebo za zvýhodněnou cenu, můžete do 30 kalendářních dnů od koupě vrátit či vyměnit díky Záruce spokojenosti.

Podmínky pro uplatnění Záruky spokojenosti:

  • vracené zařízení musí být plně funkční bez jakékoliv vady (vč. škrábanců),
  • je třeba vrátit kompletní balení (všechno příslušenství včetně originálního obalu),
  • potřebujete fakturu a vyplněný formulář pro vrácení zboží.

Pokud jste si mobilní telefon koupili u některého z našich partnerů (např. Alza.cz, Datart, Mironet atd.), je zapotřebí dohodnout se na vrácení přímo s daným prodejcem. Vrácení či výměna se v tomto případě řídí podmínkami prodejce.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace