Vodafone

Kdo je kontaktní osoba, k čemu slouží kontaktní telefonní číslo a e-mail a jak je změním?

Kontaktní osoba:

  • Osoba, na kterou směrujeme telefonicky/SMS/e-mailem/faxem obchodní sdělení nebo osobní sdělení.
  • Volí si ji při založení zákaznického účtu jeho majitel nebo ji lze dodatečně vytvořit/změnit na základě znalosti administrátorského hesla.
  • Bez znalosti hesla není kontaktní osoba oprávněná nakládat se zákaznickým účtem.
  • Pokud není u zákaznického účtu kontaktní osoba vyplněná, je za ní považován majitel zákaznického účtu.

Kontaktní telefonní číslo:

  • Nastavujeme ho při založení nového zákaznického účtu.
  • Posíláme na něj administrátorské heslo.

Kontaktní e-mail:

Na kontaktní e-mail vám budeme posílat například informace o změnách ve službách, případně důležité informace k vašemu zákaznickému účtu.

Jak kontaktní e-mail nastavit?

Přihlaste se do samoobsluhy na stránce muj.vodafone.cz.
Přejděte do sekce Můj účet - Základní informace.
Vyplňte a uložte e-mailovou adresu.
Potvrďte ověřovací e-mail, který jsme vám poslali na danou adresu.
U e-mailu v samoobsluze muj.vodafone.cz budete mít zelené tlačítko s nápisem Ověřený.
To se hodí například, když zapomenete administrátorské heslo - to si pak můžete obnovit on-line.
Kde si změním kontaktní telefonní číslo a kontaktní osobu?

Kontaktní telefonní číslo můžete změnit na stránce muj.vodafone.cz v menu Můj účet - Základní informace.

Kontaktní osobu si můžete změnit:

  1. ve Vodafone prodejně,
  2. přes operátora,
  3. prostřednictvím formuláře Žádost o změnu údajů / Žádost o změnu údajů pro firemní zákazníky,
  4. v samoobsluze Můj Vodafone v části Účet - Formuláře- vyplněním formuláře Žádost o změnu údajů.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace