nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence Vodafone

Kdo je kontaktní osoba, k čemu slouží kontaktní telefonní číslo a e-mail a jak je změním?

Kontaktní osoba:

  • Osoba, na kterou směrujeme telefonicky/SMS/e-mailem/faxem obchodní sdělení nebo osobní sdělení.
  • Volí si ji při založení zákaznického účtu jeho majitel nebo ji lze dodatečně vytvořit/změnit na základě znalosti administrátorského hesla.
  • Bez znalosti hesla není kontaktní osoba oprávněná nakládat se zákaznickým účtem.
  • Pokud není u zákaznického účtu kontaktní osoba vyplněná, je za ní považován majitel zákaznického účtu.

Kontaktní telefonní číslo:

  • Nastavujeme ho při založení nového zákaznického účtu.
  • Posíláme na něj administrátorské heslo.

Kontaktní e-mail:

Na kontaktní e-mail vám budeme posílat například informace o změnách ve službách, případně důležité informace k vašemu zákaznickému účtu.

Jak kontaktní e-mail nastavit?

Přihlaste se do samoobsluhy na stránce muj.vodafone.cz.
Přejděte do sekce Účet - Základní informace.
Vyplňte a uložte e-mailovou adresu. Poté se ze samoobsluhy odhlaste a počkejte na SMS, ve které vám potvrdíme nastavení nového e-mailu.
Opět se přihlaste do Můj Vodafone a v sekci Účet - Základní informace si vyžádejte odeslání ověřovacího e-mailu.
Použijte odkaz v ověřovacím e-mailu (přijde z adresy overeni@vodafone.cz), který jsme vám poslali na zadanou adresu. U e-mailu v samoobsluze Můj Vodafone pak budete mít zelené tlačítko s nápisem Ověřený.
To se hodí například, když zapomenete administrátorské heslo - to si pak můžete obnovit on-line.
Kde si změním kontaktní telefonní číslo a kontaktní osobu?

Kontaktní telefonní číslo můžete změnit na stránce muj.vodafone.cz v menu Účet - Základní informace.

Kontaktní osobu si můžete změnit:

  1. v samoobsluze Můj Vodafone v části Účet - Formuláře - vyplněním formuláře Žádost o změnu údajů
  2. ve Vodafone prodejně
  3. přes operátora
  4. prostřednictvím formuláře Žádost o změnu údajů / Žádost o změnu údajů pro firemní zákazníky

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace